Eurodent Trondheim

Om klinikken

Eurodents tannleger og spesialister kan gi deg alt fra mindre behandlinger og kontroll, til store og kompliserte tannbehandlinger.

Eurodent er den eneste tannklinikken i Norge som gir deg garanti og oppfølging ved klinikk i din by når du får tannbehandling ved klinikken vår i Budapest. Eurodent er derfor den
tryggeste veien du kan velge når du skal ha tannbehandling i utlandet. Alle våre tannleger og spesialister i Norge og Budapest er godkjente for Helfo-refusjon.

Når du skal ha store tannbehandlinger i Budapest så spanderer Eurodent flybilletten for deg!

Eurodent hjelper deg med blant annet:

- Konsultasjon
- Rotfylling
- Tannproteser
- Allmenn tannbehandling
- Tannbehandling i Budapest

Ta gjerne kontakt med oss om du ønsker å bestille time eller har noen spørsmål.

Eurodent Trondheim holder til i Trondheim

Tips oss om tannlege som mangler.

1 vurdering

Siste vurderinger av Eurodent Trondheim

Hyggelig og dyktig tannlege

Tannlege: Sándor Jancsó Skrevet

Tannlegen er ærlig og gir råd og tips om behandling ut fra den erfaringen og kompetansen han har selv. Likevel passer han på at behandlingen blir tilpasset mine behov og ønsker. Er fremdeles i prossessen og ikke ferdig med behandlingen, men etter ca. 1 år nå er jeg svært fornøyd.

veldig hyggelig tannlege

Tannlege: Dominika Wychowaniec Skrevet

ble møtt med ett smil og ble forklart hva hun skulle gjøre og forklarte mens hu holdt på, oppførte seg veldig profesjonelt, anbefales på det sterkeste om du har lett tannlege skrekk.