Lilleaker Spesialistlegesenter

Lilleakerveien 23B 0283 Oslo

Siste vurderinger av Lilleaker Spesialistlegesenter

Fantastisk lege!

Lege: Espen Eggen Skrevet

Kunnskapsrik, lyttende og utrolig flink til å følge opp prøver og resultater. Tar seg god tid og studerer også den totale medisinering. Informerer fastlege og pasient om resultater fra blodprøver etc. Kan trygt anbefales!

Råeste legen jeg har opplevd

Lege: Olav Beito Liavåg Skrevet

Var inne til en liten lokalbedøvd operasjon på Lilleaker Spesialistlegesenter. Uten å skape prestasjonspress for mannen så må jeg allikevel si at denne legen var helt rå. Helproft opplegg. Jeg gjentar det mannen sa avslutningsvis: "bare å ta kontakt om du skulle ha behov for å fjerne noe mer". Om behovet mot formodning skulle oppstå så vil jeg det.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Espen Eggen Skrevet

Det er ikke ofte jeg skriver anmeldeser om noe som helst, aller minst helsepersonell, men her må jeg gjøre et unntak. Eggen er en ekstremt behagelig lege å besøke. En time med tema og undersøkelser som ellers kunne vært ubehagelige ble gjennomført med ypperlig medmennskelighet og humor. Alle innspill fra meg ble hørt, og jeg fikk god tilbakemelding og oppfølging via videre henvendelser og dialog.

Alt i alt storfornøyd! Skulle ønske jeg hadde flere problemer han kunne se på!

Fantastisk lege

Lege: Olav Beito Liavåg Skrevet

En meget hyggelig og profesjonell lege. Føler meg så trygg og i gode hender hos han . Humoristisk og flink til å forklare hva han gjør. Beste legen jeg har vært hos. Vært der 2 ganger og foretatt 2 kirurgiske inngrep og skal definitivt bruke han igjen om nødvendig

Beste legen

Lege: Olav Beito Liavåg Skrevet

Helt overrasket over hvor god energi Olav har. Han er den beste legen jeg noensinne har møtt. Utrolig dyktig, profesjonell og ikke minst hyggelig! Både han og en kvinnelig ansatt (som jeg ikke veit navn på) var meget betryggende å være rundt. Aldri møtt en så blid lege før!