Bragernes Legesenter

Bragernes Torg 6A 3017 Drammen

Siste vurderinger av behandlere ved Bragernes Legesenter

Dårlig oppførsel !!!!

Lege: Kamilla Thim-Nordby Skrevet

Hun var arogante, kunne ikke hjelpe meg. har vært hos henne toppen 1min, eneste som hun har sagt til meg at jeg måtte kontakte en spesialist. Jeg hadde veldig vond helle helgen.

Tilstede

Lege: Zubair Akram Skrevet

Kunnskapsrik. Svært god oppfølging.Forandret på medisin som gjorde at jeg fikk et nytt liv etter 2 slitsomme år.vet ikke en ting jeg kan foreslå for å bli bedre. Anbefales på det varmeste. Håper han blir noen år på Sauherad legesenter.

Resepsjonist

Lege: Anders Oddmund Aaserud Skrevet

Hører ikke hva andre personen sier på tlf. Er sur og uhyggelig. Jeg fikk følelse at jeg burde ikke forstyrre henne med saken min. Det er ikke riktig og koselig ringe dit.

Fantastisk dyktig, pliktoppfylende og kunnskapsrik lege

Lege: Zubair Akram Skrevet

Zubair er en fantastisk lege som tar seg tid til å lytte og sette seg inn i pasienten(e) sine problemer samtidig som han har en ydmyk og imøtekommende holdning. Dr. Akram er også ekstremt flink til å ta pasienten seriøst, og henviser videre til spesialister og setter klare mål samt tidsplaner i samråd med pasienten og følger samtidig pasienten uvanlig godt opp i det videre løp. Alt i alt en lege som anbefales på det sterkeste!

Svær dyktig lege og empatisk lege Kommer med forslag til andre løsninger og viser at han bryr seg Vil anbefale denne leg

Lege: Zubair Akram Skrevet

Framstår som en empatisk lege som har interesse og kunnskap for faget sitt Kommer med andre mulige løsninger til bl.a medisiner, men lytter og tar pasienten på alvor