Gry Warsla AS

Om klinikken

Henvisninger kan sendes til post@grywarsla.no.

Siste vurderinger av Gry Warsla AS

Fantastisk gynekolog

Lege: Gry Warsla Skrevet

Man føler seg så trygg på at man får den beste behandlingen hos Gry. Hun er effektiv og har aldri opplevd noe smertefullt hos henne. Hun ga meg også en annen og helt riktig vurdering etter en feilvurdering fra en annen gynekolog. Trygg, empatisk og rask til å henvise videre når det var behov for det. Veldig takknemlig for å ha henne som gynekolog!

Beste Gynekolog 🥰

Hei :) 🙂
Jeg ønsker å si at klinikken er ren og meget velholdt.
Damen i resepsjonen var veldig hyggelig, sympatisk og veldig hjelpsom.🙂
Gynekologen er en åpen og veldig hyggelig , sympatisk person med mye erfaring og full av Glede , som er det jeg setter stor pris på 🥰🥰 Ønsker dere Alt som er Beste i Livet 🙂🥰
Ha en Fin Dag 🙂🙂
Med Vennlig Hilsen Pasient [Navn fjernet av moderator]

Veldig bra.

Lege: Gry Warsla Skrevet

Veldig rolig og snill dame med mye kunnskap. Første gang jeg har blitt undersøkt gynekologisk uten at det har gjort vondt.

Trygg og god hjelp

Lege: Gry Warsla Skrevet

Jeg var hos dr.warsla for en innvendig ul etter mistanke om sa. Ble positivt overrasket over hvor rolig, lun,profesjonell og bra opplevelsen var,tross den psykiske påkjenningen det er å gå igjennom. Smertefri og rask undersøkelse. Hun var videre tydelig med andre samarbeidspartnere, noe som føltes trygt. Anbefales sterkt!

Helt fantastisk

Lege: Gry Warsla Skrevet

Gry er virkelig gull. Hun lytter, tar meg seriøst og respekterer meg og mine ønsker. Jeg ønsker IKKE barn og hun har vært ytterst behjelpelig med å ta ut gammel p-stav og sette inn kobberspiral. Ble kjempegodt ivaretatt selv om jeg ble skikkelig dårlig av inngrepet. Hun støttet meg i valget av prevensjonsmiddel og forklarte meg grundig hva jeg kunne forvente, slik at jeg tok et informert valg. I det hele tatt ei skarp og smart dame som gjør at man føler seg trygg og respektert.