Din Fastlege i Tønsberg AS

Storgaten 32 3126 Tønsberg

Siste vurderinger av behandlere ved Din Fastlege i Tønsberg AS

Sympatisk og møter pasientens behov

Lege: Galina Halvorsen Skrevet

Veldig fornøyd med fastlege Galina Halvorsen. Sender riktige henvisninger, møter pasienten, og jeg følte meg forstått og møtt på legetimen. Syntes hun fortjener mye høyere snitt her inne enn det hun har.

Super

Lege: Galina Halvorsen Skrevet

Hun er en fantastisk lege som bryr seg å tar vare på deg. Hun ringer også å spør hvordan det går med deg🙂Kan anbefale henne ja.

Anbefales ikke!

Lege: Galina Halvorsen Skrevet

Det er mulig at denne legen er faglig kunnskapsrik, men på det mellommenneskelige planet scorer hun veldig dårlig. Lite empatisk og ser ikke ut til å bry seg om pasienten. Arrogant.

Ser ikke på deg

Lege: Galina Halvorsen Skrevet

Virket ikke interessert i hvordan jeg hadde det. Så kun på datamaskinen mens vi kommuniserte. Valgte henne da hun hadde kort ventetid og få pasienter. Nå skjønner jeg hvorfor.

Arrogant og lite sympatisk

Lege: Galina Halvorsen Skrevet

Lytter ikke og er svært dårlig på kommunikasjon generelt. Er utålmodig og lite tillitsvekkende. Sender mangelfulle henvisninger til spesialisthelsetjenesten, som gjør at alt trekker ut i tid og man må selv ordne opp. Er generelt lite imøtekommende. Ikke pasientvennlig verken for store eller små. Har aldri før opplevd noe liknende. Svært urovekkende. Ble bytte for hele familien.