Din Fastlege i Tønsberg AS

Storgaten 32 3126 Tønsberg

Siste vurderinger av behandlere ved Din Fastlege i Tønsberg AS

Meget ubehagelig opplevelse!

Lege: Galina Halvorsen Skrevet

Jeg gledet meg til å starte hos min nye fastlege, men det ble en veldig ubehagelig opplevelse.
Jeg hadde noen ganske alvorlige personlige temaer å ta opp, og jeg trengte virkelig hjelp og veiledning.
Den responsen jeg fikk kom som et sjokk!!
Hun snakket til meg på en måte som fikk meg til å føle meg lite verdt som menneske.
Hun snakker dårlig norsk og er ekstremt usympatisk.
Man skal jo kunne føle seg velkommen som pasient og ivaretatt av sin fastlege, men hun har ingen av disse kvalitetene som lege!
Ingen tvil om at jeg bytter fastlege!!

Streng men rettferdig

Lege: Galina Halvorsen Skrevet

Jeg opplever å få god medisinsk hjelp hos Galina. Det virker som hun har en intensjon om å holde en høy faglig standard, og hjelpe flest mulig mennesker på en tidseffektiv måte. Hun bruker ikke så mye tid på empati og medfølende samtaler. Sannsynligvis er dette for å få tid til å hjelpe flest mulig mennesker med sin faglige legekompetanse.

Utrolig dårlig

Lege: Galina Halvorsen Skrevet

Utrolig dårlig lege. Hun bryr seg ikke om pasienten i det hele tatt.
Tar ingenting på alvor. Stress, søvnløshet, vond og nummenhet i armen hos bussjåfør? Nah, ikke noe feil med deg.

Ah, og helsepersonell - MÅ vaske hendene og desinfisere huden før de tar en blodprøve! Men de gjør det ikke.

Bra at jeg fikk en ny lege.

Det ble med ett besøk

Lege: Galina Halvorsen Skrevet

Var her kun 1 gang, da jeg dessverre ikke følte meg «viktig nok» eller syk nok. Litt for høyt temperament og litt for sta for min del. Kikket bare på PC-en, var veldig opptatt av at hun måtte skrive referat.
Ellers hygggelig sykepleier på kontoret som tok blodprøver.

Viser til
En vanlig time hos fastlegen varer gjennomsnittlig i 15 minutter.
Mange pasienter har flere helseproblemer som de ønsker å ta opp med legen. Som regel er det lagt opp til én problemstilling per konsultasjon. Fastlegekontorene praktiserer dette forskjellig, så sjekk med legekontoret på forhånd.

Skriv ned det du vil ta opp med legen på en huskelapp og start gjerne med det du opplever som det viktigste. Da er det lettere for legen å vurdere om det er en sammenheng mellom problemene eller vurdere om du må få flere timer.

Selv små problemer kan gi store plager. Det er bedre å gå en gang ekstra til legen enn å engste seg over lang tid for at det skal være noe farlig

Besvart av Galina Halvorsen

Empatisk og flink

Lege: Galina Halvorsen Skrevet

Galina er en flink lege som ser meg som pasient. Hun bryr seg og henviser videre der det er behov. Datteren min er også hos Galina og hun er så flink med henne! Opplever ikke at hun har språkproblemer som andre skriver. Heller ikke at hun er kald. Hun er tydelig, og det liker jeg godt. Virkelig fornøyd!