Din Fastlege i Tønsberg AS

Grev Wedels gate 10 3111 Tønsberg

Siste vurderinger av behandlere ved Din Fastlege i Tønsberg AS

Flink og dyktig

Lege: Galina Halvorsen Skrevet

En dyktig og flink lege som viser forståelse og empati. Kunskapsrik, tar pasienten på alvor og gir god hjelp på en fin måte. Gjør gode og grundige undersøkelser, og viderehenviser når det er behov.

Meget dyktig lege, svært behjelpelig!

Lege: Galina Halvorsen Skrevet

Forstår ikke hvorfor Galina har så lave vurderinger. Min opplevelse er svært positiv.
Har hatt Galina det siste året, helt uvurderlig hjelp til å finne løsninger og går ut av sin vei for å hjelpe. Har svært god kompetanse og er meget profesjonell, her er det ingen snarveier.

Ikke fornøyd

Lege: Galina Halvorsen Skrevet

Har flyttet til Tønsberg og tenkte hun som utlander skal være mer forståelig med utlander også. Men... arrogant lege, som kan ikke kalles lege. Hun mangler kunnskap.
Jeg hører dårlig med en øret, og hun ikke så, ikke spurt meg noe, bare sendt til en annen lege.
Også jeg er veganer, og hvert år tar jeg blødprove til å sjekke hvis mangler jeg ikke noe vitaminer eller sånn, da fikk jeg aldri svar på det. Prøvde å kontakte og spør- men da må jeg igjen betale for hver spørsmål. Bestemt å ta prøve hos privat lege og fikk svar med én gang.
Forespurt også hvis det er mulig å få matallergi test da får jeg veldig mye kviser på ansiktet mitt siste tida (jeg er 37 år gammel), aldri fikk svar og aldri fikk å gjøre noen test heletatt.
Må bytte til én annen lege, da aldri fikk hjelp jeg trengte.

Styr unna

Lege: Galina Halvorsen Skrevet

Helt uinteressert i å høre på hva man har og si. Aldri opplevd maken, heldigvis kun vikar for min fastlege.

Styr unna!

Lege: Galina Halvorsen Skrevet

Forferdelig dårlige lege som ikke tar en på alvor. Skulle ta en viktig prøve og fikk ikke svar på denne. Skulle også til sykehuset og ta prøver, men det ga ho blanke i. Purra flere ganger uten å få svar. Det eneste ho svarer ellers er at jeg skal bestille ny time.
Aldri opplevd mer useriøs lege.