Fetsund Kiropraktorsenter

Telefonnummer463 32 766463 32 7 ...
Garderbakken 1 1900 Fetsund

Siste vurderinger av Fetsund Kiropraktorsenter

Behandling med veldig god effekt

Kiropraktor: Sara Nordanger Skrevet

Sara er en veldig dyktig kiropraktor som jeg kan anbefale på det sterkeste. Hun har behandlet ledd/muskelsmerter med veldig god effekt. Jeg kom til henne med en vond hofte, med strålinger nedover foten. Smerter som hadde vært der i flere måner. Allerede etter første behandling forsvant mesteparten av smertene. Sara er hyggelig, fleksibel og virker alltid engasjert i jobben hun utfører. Hun har lært meg mange nyttige, forebyggende øvelser jeg kan gjøre hjemme.

Kunnskpsrik og trygg

Kiropraktor: Marie Hermansen Skrevet

Jeg anbefaler Fetsund kiropraktorsenter fordi jeg opplever å bli meget godt ivaretatt. De er imøtekommende og dyktig i behandlingen. Når jeg begynte behandlingen haltet jeg, og gikk med små skritt. Nå er jeg fullt mobil og langer ut når jeg går.
De ser hele meg😊

Kunnskapsrik og hyggelig

Kiropraktor: Sara Nordanger Skrevet

Sara er utrolig flink og hyggelig kiropraktor. Har hjulpet meg med rask og riktig behandling av nakke/skulder problemer. Jeg er svært fornøyd og anbefaler henne på det sterkeste. Fikk time raskt da jeg trengte det!

Hyggelig dame som kan jobben sin godt

Kiropraktor: Sara Nordanger Skrevet

Aldri fått så god og fort hjelp. Og yte god kunnskap i tillegg 🤗og så blid og jordnær.
Har vært hos mange kiropraktor/ Fysioterapeut/ manuellterapeuter og vært sånn passe det den ene har mangler den andre osv. Hun her har full pakke

Endelig en Kiropraktor som funker

Kiropraktor: Sara Nordanger Skrevet

Sara en alltid blid og forklarer alltid hva som skjer.
Hun løser akutte ting og hjelper med med å forebygge og myke opp igjen en stiv kropp.
Anbefales