Eiker Tannhelsesenter AS

Arbeidergata 28 3050 Mjøndalen
Eiker Tannhelsesenter AS holder til i Drammen

Siste vurderinger av Eiker Tannhelsesenter AS

Utadvendt, meget hyggelig og ikke minst faglig dyktig og nøye i sitt arbeide.

Tannlege: Cecilie Piene Skrevet

Fra man ringer eller blir oppringt til man får time og sitter i tannlegestolen. Til at tannlegen og tannpleiere følger deg opp å gjør deg som kunde trygg på at du er i faglig trygge hender. Jeg kan ikke tenke meg en bedere tannlege å gå til. Anbefaler alle denne tannlege praksisen. Ingen tannlege skrekk her i gården nei... jeg gleder meg til å gå til tannlegen :-)

Den eneste Tannlegen jeg kommer til bruke.

Tannlege: Cecilie Piene Skrevet

Veldig hyggelig og imøtekommende tannlege. Snakker oversiktlig og tydelig hva som er evt problem og hvordan man burde gå fram. Jeg har hatt tannlege skrekk før, men etter å ha gått til Eiker Tannhelsesenter med Cecilie, så kan jeg på sterkeste anbefale denne tannlegen.

Super tannbehandling !

Tannlege: Cecilie Piene Skrevet

Jeg føler meg meget godt ivaretatt hos Cecilie. Hun gir god informasjon, er blid og imøtekommende. Hun er faglg dyktig og rask. Det er en avslappet atmosfære og veldig hyggelig personale der.
Vil anbefale alle å gå til Cecilie!

Rask, men uforsiktig.

Tannlege: Cecilie Piene Skrevet

Opplevde henne som rask, men uforsiktig. Hun sa hun fant et lite hull på yttersiden av en tann og jeg ville ha bedøvelse. Denne fikk hun ikke satt riktig, så bedøvelsen rant utover i munn og i svelg. Det ble da lite bedøvelse ved borring, så jeg kjente det godt. Da jeg kommer til en annen tannlege seinere, får jeg beskjed om at det ikke ligger no fylling på tannen jeg fikk behandlet hos Cecilie. Jeg kan kjenne et lite inngrop på tanna, og den er øm. Jeg har tannlegeskrekk, og skulle ønske hun møtte meg litt bedre på dette. Tannlegeassistenten var veldig hyggelig og jeg følte meg godt ivaretatt av henne.