Lambertseter Kiropraktorsenter

Cecilie Thoresens Vei 17, 6. etasje 1153 Oslo

Siste vurderinger av Lambertseter Kiropraktorsenter

Hyggelig og imøtekommende

Kiropraktor: Alexander Nicolay Andorff Skrevet

Jeg har ikke hatt noe tidligere erfaringer med kiropraktorer og ble godt mottatt og lyttet til. Jeg kom inn med låsning i ryggen og var bekymret for at dette var permanent men fikk fort forståelse av at dette var det fullt mulig å gjøre noe med. Fikk trykkbølge behandling hver gang og ble overrasket over hvor godt dette fungerte. Det var enkelt å opprette kontakt og lokalene var trivelige og innbydende.
Jeg anbefaler gjerne Alexander Andorff
videre

Angrer ikke

Kiropraktor: Alexander Nicolay Andorff Skrevet

Her er det ingen 5 minutter med et par knekk og ut, men 20 minutter med full behandling som er målrettet. Det inkluderer justeringer, nåler, trykkbølger etc. Det koster litt mer enn f.eks andre kiropraktorer jeg har vært borti, men verdt det når man får full behandling med ulike teknikker, og som faktisk gir effekt.

Ingen tvil om at Alexander på Lambertseter er faglig oppdatert og dyktig. God på service og pasientkommunikasjon også. Full score fra meg.

Utrolig flink og kunnskapsrik kiropraktor

Kiropraktor: Alexander Nicolay Andorff Skrevet

Jeg startet behandling før ferien og føler meg som et nytt menneske! Alexander Nicolay Andorff er kunnskapsrik, effektiv, grundig og veldig flink. Han er en behagelig kiropraktor og jeg føler meg bestandig godt ivaretatt. Hjemmeøvelser som er enkle å utføre får man tilsendt på mail. Dette sammen med god behandling gjør at skaden leges raskt. Jeg vil anbefale Andorff på det sterkeste!

Hyggelig og kunnskapsrik

Kiropraktor: Alexander Nicolay Andorff Skrevet

Kan anbefales på det sterkeste! Jeg har følt meg trygg og godt ivaretatt fra dag èn. Han er flink til å lytte og er løsningsorientert.
Behandlingen har hjulpet meg masse.

Kjempe hyggelig og kompetent

Kiropraktor: Alexander Nicolay Andorff Skrevet

Meget god opplevelse så langt. Kjenner allerede positive effekter av behandlingen og kan anbefale på det sterkeste