Lambertseter Kiropraktorsenter

Cecilie Thoresens Vei 17, 6. etasje 1153 Oslo

Siste vurderinger av Lambertseter Kiropraktorsenter

Moderne kiropraktor med sterk faglig kompetanse

Kiropraktor: Ole-Magnus Bråthen Westengen Skrevet

Jeg oppfatter Ole-Magnus som meget kunnskapsrik og allsidig som kiropraktor. Han er nysgjerrig og bruker god tid på å finne årsaker til problemet for å gi pasienten behandling med vedvarende effekt, noe som har gjort ham svært dyktig til å identifisere og behandle sammensatte problemstillinger og kompliserte smertebilder.

Han benytter flere behandlingsteknikker innen moderne og tradisjonell kiropraktikk i sin praksis og har oppnådd veldig gode resultater for mine dysfunksjoner på kort tid.

I tillegg er han trivelig, tillitsfullt og snilt menneske. Han er opptatt av å gi den beste oppfølgingen og servicen til sine pasienter, det inkluderer bruk av ekstra av egen tid, besvarelse av spørsmål på e-mail/telefon eller ombooking så lang han har mulighet til det om pasienten ikke klarer å komme i tide.

Ole-Magnus er uten tvil den beste behandleren jeg noen gang har hatt og kan trygt anbefale han til andre.

Effektiv og dyktig

Kiropraktor: Ole-Magnus Bråthen Westengen Skrevet

Svært presis og treffsikker i knekkene. Hyggelig, effektiv og serviceinnstilt. Svært god hjelp å få. Kommer garantert til å bruke han igjen.

Svært imøtekommende, omsorgsfull og dyktig.

Kiropraktor: Alexander Nicolay Andorff Skrevet

Jeg ble mottatt på en svært vennlig og forståelsesfull måte,ble tatt på skikkelig på alvor og henvist videre til MR. Undersøkelsen bekrefta Alexander sine mistanker og har ført til videre utredning, noe jeg er utrolig takknemlig for. Han er svært dyktig og jeg har masse nytte av å følge han på FB /vondt.no der han tar opp ulike diagnoser, kommer med råd og treningstips.Tusen takk så langt!

Fantastisk kiropraktor

Kiropraktor: Alexander Nicolay Andorff Skrevet

Alexander virkelig bryr seg, ser pasienten og er lidenskapelig opptatt av faget. Behandlingen hos han har hatt mer progresjon samt vært mindre ubehagelig en andre jeg har gått til tidligere. Anbefales på det varmeste!

Når resultatet av behandlingen teller!

Kiropraktor: Alexander Nicolay Andorff Skrevet

Har vært så heldig å bli behandlet av Alexander gjennom noen måneder i 2022. "Panser"- bindinger og «vondter» i rygg og nakke, har systematisk blitt eliminert gjennom Alexander’s faglige dyktighet og analytiske behandlingsregime. Målrettet behandling har gitt meget gode resultater til stor glede og tilfredsstillelse for både meg og Alexander. Tommel opp!