Dermatologene AS

Kongensgate 25 4610 Kristiansand S

Siste vurderinger av Dermatologene AS

Dyktig, hyggelig og effektiv.

Lege: Ellen Cathrine Pritzier Skrevet

En særdeles positiv opplevelse. Oppmerksom og tilstede for pasienten. Kan absolutt anbefale denne hudlegen.

Effektiv og tydelig

Lege: Ellen Cathrine Pritzier Skrevet

Ble effektivt og tydelig behandlet etter å ha blitt henvist her. Kan med glede anbefale Ellen videre.

Fikk god hjelp

Lege: Ellen Cathrine Pritzier Skrevet

Fikk hjelp med plager jeg har hatt i mer enn 25 år!! Endelig noen som kunne finne ut av det og hva som kunne hjelpe!! Og et skikkelig pluss, selvsagt, at legen var så hyggelig at man har lyst til å komme på kontroll. Hun er kunnskapsrik og tydelig: sier slikt som "jeg tror det er slik og slik, så da tar vi prøver at dette og dette, så tar du dette, og så sjekker jeg deg igjen etter så lenge." Godt å føle at man blir tatt på alvor og ikke bare får høre: "det går sikkert over"... Anbefaler dr. Pritzier!!

Mangel på undersøkelse, forståelse og omsorg.

Lege: Ellen Cathrine Pritzier Skrevet

Kom til Dr. Pritzier pga store plager med atopisk eksem. De få minuttene jeg fikk hos henne bestod kun av at hun skrev ut et tonn med antibiotikakurer og et stort antall andre medisiner. Ingen info eller samtaler/drøfting over hvorfor dette kan ha skjedd, hvordan er det å leve med, vil det bli bedre, finnes det behandling, osv. Svært skuffende, da jeg 3 uker etter besøket hos henne enda ligger å klør meg ihjel over hele kroppen og får ikke sove. Får finne nytt hudlegekontor!

Trygg, dyktig, behagelig, imøtekommende, nøyaktig lege

Lege: Ellen Cathrine Pritzier Skrevet

Trygg, dyktig, behagelig, imøtekommende, nøyaktig lege.

En fantastisk flott lege.

Hun følger deg opp på en god måte.

En ærlig lege som svarer deg ærlig på det du spør om, i tillegg til å være svært dyktig.