STERK Helse avd. Vinslottet

Bøkkerveien 10D 0579 Oslo

Siste vurderinger av STERK Helse avd. Vinslottet

Fantastisk behandler!

Kiropraktor: Eghosa Jane Ogoleh Skrevet

Eghosa er en utrolig dyktig og vennlig behandler. Hvis du vil møtes med forståelse, nysgjerrighet og omtanke er dette kiropraktoren for deg. Jeg har gledet meg til hver time fordi det er så utrolig hyggelig å komme til Eghosa. Jeg blir alltid møtt med kjennskap til mine rygg- og nakkeplager, forståelse for uro rundt nye plager, og får alltid god hjelp av "knekking", nåler eller massasje.

I løpet av de siste 15 årene har jeg besøkt utallige kiropraktorer og fysioterapeuter, ingen har vært i nærhet av så forståelsesfulle og hjelpsomme som Eghosa. Virkelig, virkelig anbefalt kiropraktor!

Utrolig hyggelig og faglig sterk kiropraktor

Kiropraktor: Eghosa Jane Ogoleh Skrevet

Hadde min første kiropraktortime hos Eghosa. Jeg ble møtt med et smil og en vilje til å sette seg inn i mine plager, samt en faglig sterk bakgrunn hvor jeg følte meg trygg hele veien. Selv etter kun én behandling kjente jeg forbedringer, og med overkommelig "hjemmelekse" så har ting bedret seg.

Eghosa kan anbefales på det sterkeste. En empatisk, forståelsesfull og kunnskapsrik kiropraktor som tar godt vare på deg og gir deg en utmerket behandling.

Anbefales på det sterkeste

Kiropraktor: Eghosa Jane Ogoleh Skrevet

Eghosa har vært veldig viktig for meg i en tid med låsning i rygg/bekkenet. Jeg gikk fra å være helt fastlåst og nesten uten bevegelighet, til at jeg endelig kan leve som normalt igjen. Oppfølging og behandling har vært strålende, og jeg vet ikke hva jeg skulle gjort om jeg ikke hadde møtte en så trygg og god person i denne vanskelige perioden. Hun har veiledet, gitt god tilrettelagt behandling, motivert og vært en fantastisk støttespiller for meg. Anbefaler denne dyktige kiropraktoren på det sterkeste!

Utrolig dyktig!

Kiropraktor: Eghosa Jane Ogoleh Skrevet

Når du kommer inn på kontoret til Eghosa blir man møtt et stort smil. Hun er vennlig, trygg og har mye kunnskap!
Jeg har slitt med smerter nederst i ryggen og etter behandling hos Eghosa har smertene blitt betraktelig mindre. Hun er veldig grundig og har hjulpet meg å finne hovedårsaken til hvorfor jeg har de smertene jeg har.
Jeg er strålende fornøyd med hjelpen jeg har fått hos Eghosa og kommer til å fortsette å gå hos henne!