STERK Helse avd. Vinslottet

Bøkkerveien 10D 0579 Oslo

Siste vurderinger av STERK Helse avd. Vinslottet

Dyktig kiropraktor

Kiropraktor: Eghosa Jane Ogoleh Skrevet

Like dyktig som hun er hyggelig. Alltid veldig hjelpsom, lytter og har mye kunnskap. Gir meg gode øvelser som fungerer. Kan trygt anbefales.

Fantastisk person

Kiropraktor: Eghosa Jane Ogoleh Skrevet

Har gått hos Egosa i snart 2 mnd. Med vond rygg, og siden jeg har en kronisk sykdom er hun veldig forsiktig. Forståelsesfull, sympatisk og veldig hyggelig. Faglig veldig dyktig. Omsider fikk hun orden på ryggen min etter et stygt fall. Anbefaler henne på det sterkeste. Hun både knekker og masserer.

Flink og trygg

Kiropraktor: Christian Øiom Skrevet

Hos Christian føler du deg trygg og godt ivaretatt. Han har løst alle treningsskader jeg har pådratt meg de siste årene.

Anbefales på det sterkeste!

Svært flink og forståelsesfull

Kiropraktor: Eghosa Jane Ogoleh Skrevet

Ble møtt på en vennlig og hyggelig måte, og fikk svært god hjelp. Ryggen min er bedre enn på flere år takket være Eghosa!

Trygg, kunnskapsrik, god til å lytte og svært tilpasningsdyktig

Kiropraktor: Eghosa Jane Ogoleh Skrevet

Jeg har gått hos Eghosa i et drøyt år og etter mange år med ulike naprapater, fysioterapeuter og kiropraktorer har jeg aldri vært mer fornøyd med en behandler.

Hun lytter til mine plager på en behagelig måte og foreslår både treningsprogram og behandlinger som virker! Hun går gjennom alt og sender deg epost med linker til instruksjoner hun ikke har vist deg personlig.

Jeg er tilnærmet smertefri etter lang tids plager og kommer til å fortsette her for vedlikehold i det uendelige.

Behandling hos henne ville jeg tatt en stor omvei i min reiserute for å få fortsatt med.