STERK Helse avd. Vinslottet

Bøkkerveien 10D 0579 Oslo

Siste vurderinger av STERK Helse avd. Vinslottet

Flink og trygg

Kiropraktor: Christian Øiom Skrevet

Hos Christian føler du deg trygg og godt ivaretatt. Han har løst alle treningsskader jeg har pådratt meg de siste årene.

Anbefales på det sterkeste!

Svært flink og forståelsesfull

Kiropraktor: Eghosa Jane Ogoleh Skrevet

Ble møtt på en vennlig og hyggelig måte, og fikk svært god hjelp. Ryggen min er bedre enn på flere år takket være Eghosa!

Trygg, kunnskapsrik, god til å lytte og svært tilpasningsdyktig

Kiropraktor: Eghosa Jane Ogoleh Skrevet

Jeg har gått hos Eghosa i et drøyt år og etter mange år med ulike naprapater, fysioterapeuter og kiropraktorer har jeg aldri vært mer fornøyd med en behandler.

Hun lytter til mine plager på en behagelig måte og foreslår både treningsprogram og behandlinger som virker! Hun går gjennom alt og sender deg epost med linker til instruksjoner hun ikke har vist deg personlig.

Jeg er tilnærmet smertefri etter lang tids plager og kommer til å fortsette her for vedlikehold i det uendelige.

Behandling hos henne ville jeg tatt en stor omvei i min reiserute for å få fortsatt med.

Fantastisk behandler!

Kiropraktor: Eghosa Jane Ogoleh Skrevet

Eghosa er en utrolig dyktig og vennlig behandler. Hvis du vil møtes med forståelse, nysgjerrighet og omtanke er dette kiropraktoren for deg. Jeg har gledet meg til hver time fordi det er så utrolig hyggelig å komme til Eghosa. Jeg blir alltid møtt med kjennskap til mine rygg- og nakkeplager, forståelse for uro rundt nye plager, og får alltid god hjelp av "knekking", nåler eller massasje.

I løpet av de siste 15 årene har jeg besøkt utallige kiropraktorer og fysioterapeuter, ingen har vært i nærhet av så forståelsesfulle og hjelpsomme som Eghosa. Virkelig, virkelig anbefalt kiropraktor!

Utrolig hyggelig og faglig sterk kiropraktor

Kiropraktor: Eghosa Jane Ogoleh Skrevet

Hadde min første kiropraktortime hos Eghosa. Jeg ble møtt med et smil og en vilje til å sette seg inn i mine plager, samt en faglig sterk bakgrunn hvor jeg følte meg trygg hele veien. Selv etter kun én behandling kjente jeg forbedringer, og med overkommelig "hjemmelekse" så har ting bedret seg.

Eghosa kan anbefales på det sterkeste. En empatisk, forståelsesfull og kunnskapsrik kiropraktor som tar godt vare på deg og gir deg en utmerket behandling.