Måløy Kommunelegekontor

Gate 1 120 6700 Måløy

Siste vurderinger av behandlere ved Måløy Kommunelegekontor

Profesjonell og kunnskapsrik!

Lege: Liv Eli Kristina Brattström Hofgaard Skrevet

Utrolig hyggelig og profesjonell lege som lytter godt til pasienten. Hun forklarer veldig godt og utdypende. Kunnskapen hennes oppfattes som veldig god og trygg.
Som pasient er jeg veldig fornøyd med Liv som fastlege.

Fantastisk flink

Lege: Kristina Jean Oppedal Willoughby Skrevet

Fikk god hjelp fra første time, ho bruker god tid på deg og hører på deg, og trur deg. Eg har aldri likt å gå til lege for eg har aldri følt meg vel og følt eg ikke har blitt hørt eller trodd på og ikke fått skikkelig hjelp. Men da eg byttet fastlege så har ting skjedd og fått masse hjelp.

Fantastisk lege!!

Lege: Frode Smelror Hestdal Skrevet

Han lytter, spørr, forklarer og formidler ting på en helt fantastisk måte både for store og små. Han sender henvisninger med engang og tar virkelig tak i problemene man har, og ikkje bare vent og sjå som mange andre leger . Ikke rart han har så mange på venteliste. Burde vært flere leger som han, og mange andre leger skulle lært av han!

Bryr seg

Lege: Maria Antoinette Claire Thierbach Skrevet

Hun var min lege i mange år, før jeg flyttet. Jeg har ikke funnet noen som kan måle seg med henne. Hun oppfatter ting man ikke selv vil fortelle, men er glad for at hun fanger det opp og spør.

Kunnskapsrik og trygg lege.

Lege: Frode Smelror Hestdal Skrevet

Evig takknemlig for at nettopp Frode, er min fastlege. En dyktigere lege skal man lete lenge etter. Allerede 8år før diagnosen min ble fastslått, ga han meg en pekepinne på hva dette kunne være. Han lytter, spørr, forklarer og formidler ting på en helt fantastisk måte. Han sender henvisninger med engang og tar virkelig tak i problemene man har. Ikke rart han har så mange på venteliste. Burde vært flere leger som han.