Måløy Kommunelegekontor

Telefonnummer57 84 52 3057 84 52 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Gate 1 64 6700 Måløy

Siste vurderinger av Måløy Kommunelegekontor

God hjelp

Lege: Rune Nordpoll Skrevet

Jeg måtte på lege vakta.
Var så heldig at rune hadde vakt.
Han er en lege som virkelig viste meg stor forståelse og hjelp meg med mine store nerve smerte

Tusen takk

Effektiv og saklig

Lege: Umesh Charitha Galappaththi-Arachchige Skrevet

Veldig greit å komme til en lege som ikke kaster bort tiden på småprat, men som kan gå rett på sak og være saklig. God medisinsk kunnskap og høflig.

Arrogant og innrømmer ikkje feil

Lege: Umesh Charitha Galappaththi-Arachchige Skrevet

Han er så opptatt av å skrive ting inn på datasystemet at han rett og slett ikkje får med seg det eg forteller. Noke som resulterer i at det han skriv blir heilt feil informasjon. Når eg forklarer at alt han har skrivd er feil, blånektet han på at han tok feil og at det var eg som heller tok feil. Forklarer rolig at han tar feil og han spør om det er eg eller han som er legen og eksperten. Reiser meg og går! Han kan ikkje kommunisere med folk og har ei dårlig holdning til pasientane sine!

Stødig

Lege: Trond Inselseth Skrevet

Trond har vært min lege helt fra jeg ble født. Min opplevelse er at han er ærlig, direkte og løsningsfokusert.
Og sammen har vi løst mange utfordringer. Både store og små!

Tar deg på alvor

Lege: Trond Inselseth Skrevet

Trond er en utrolig flink lege som tar deg på alvor. Jeg har gått til han for psykiske problemer og opplevde hele tiden at han brydde seg og ville hjelpe meg. Er også en hyggelig og humoristisk mann. Anbefales varmt.