Lillesand Kommune - Agderklinikken

Storgata 2 4790 Lillesand

Siste vurderinger av behandlere ved Lillesand Kommune - Agderklinikken

Verdens beste lege!

Lege: Christian Adam Hygen Skrevet

Har aldri møtt en lege som er så hyggelig, lyttende og oppmerksom. Han noterer det man sier, samtidig som han ser på deg mens man prater sammen. Hjelper med alt han kan, henviser med en gang han eller pasienten ser behov for det.
Aldri hatt en bedre lege og jeg har vært borti mange, grunnet mye flytting. Jeg er ekstremt takknemlig for å ha fått Adam som lege. I tillegg går han litt over tiden hvis man er midt i en samtale, kaster deg ikke ut etter 10 min. Så litt venting på kontoret innimellom, men det er SÅ VERDT VENTINGEN.
Verdens beste lege!
P.s. legesekretærene her er også fantastiske.

Ivaretakende og respektfull

Lege: Christian Adam Hygen Skrevet

Han tar pasienten på alvor. Flink til å gi god veiledning og hjelpe med å tilrettelegge for bedring. Sender henvisning om han vet om andre fagfolk som har kunnskap eller er ekspert på andre områder pasienten er i behov for å ha hjelp til. Jeg føler meg godt ivaretatt hos Adam.

Helt topp!

Lege: Christian Adam Hygen Skrevet

Denne doktoren er unik! Han bruker god tid på pasientene sine, lytter og prøver faktisk å forstå. Han er ikke redd for å sette seg inn i pasientenes utfordringer og behov, men han stiller også tydelige krav. Han er god til å forklare hvorfor han gjør tiltakene sine og ser alltid en løsning på ting. Han er slik en fastlege skal være. Flere burde se til han sin væremåte og forståelse av å være en lege. Unik!! Klinikken har flere leger, men de holder ikke lik standard som Adam.

En varm, kunnskapsrik, og imøtekommende lege!

Lege: Christian Adam Hygen Skrevet

Jeg kunne ikke ønsket meg en bedre lege enn Adam. Føler meg utrolig heldig som fikk ham som fastlege. Genuint interessert i pasientene sine, lyttende og særdeles imøtekommende. Noterer flittig på notatlappen sin, og tar seg tid. Bare positivt å si om Adam.

Kunnskapsrik og flink lege

Lege: Christian Adam Hygen Skrevet

Jeg er helt lamslått over denne mannen. Aldri vært ute for en lege som har vært så imøtekommende og som tar seg god tid til å lytte til pasienten. Han ser på deg og skriver ned på sin lille lapp, og har absolutt ikke hastverk med å avslutte timen. Han er også veldig flink til å forklare uten å bruke for mye medisinske termer. Anbefales på det varmeste!