Lillesand Kommune - Blindleia Legesenter

Storgata 1C 4790 Lillesand

Siste vurderinger av behandlere ved Lillesand Kommune - Blindleia Legesenter

Dyktig lege som ser deg!

Lege: Hanne Marte Lien Skrevet

Hanne Marte Lien er en lege som ikke bare har sterk og bred fagkompetanse, men også en enorm genuin omtanke for deg som menneske. Hun tar seg tid, lytter og bryr seg, og følger deg opp. Hun vet ikke dette selv, men hennes varme og kompetanse har langt på vei gitt meg livet tilbake etter en lang og vond periode i livet.

Hvor/hvem er fastlegen min?

Lege: Tor Jørgen Danielsen Skrevet

Har hatt Danielsen som fastlege i mange år, men har nesten aldri sett han. Opplever det som vanskelig å få tak i lege og når det trengs en sjelden gang så er det alltid en annen som stepper inn. Opplever også at når jeg ringer til legesenteret så er jeg mer til bry enn noe annet. Forslag til forbedring er bevissthet rundt kundebehandling og at de fleste faktisk trenger hjelp når de først kontakter legesenteret.

Amatør

Lege: Tor Jørgen Danielsen Skrevet

Etter 30 år med dårlig rygg,og fire prolaps operasjoner,og tre tilsvarende operasjoner i nakken,kunne denne mannen fortelle meg,at han hadde lest en studie om at Paralgin Forte ikke hadde noen effekt på den typen sterke smerter prolaps gir,og ba meg ta Paracet,som forøvrig er samme medisin som Paralgin,bortsett fra Kodein.I en alder av snart 60 år vet jeg hva som hjelper på disse problemstillingene,men en "studie" forteller meg at 30 års erfaring er tull.

100 % fornøyd med fastlegen min!

Lege: Tor Jørgen Danielsen Skrevet

Han har vært min fastlege i mange, mange år ....
Har aldri vært inne på tanken om å bytte fastlege engang.
T. J. Danielsen er kunnskapsrik, vennlig,bestemt, og gjør akkurat det han skal. Kjenner meg trygg og ivaretatt.
Tilgjengeligheten er god, og jeg har full tillitt til ham.
Slike fastleger burde det vært flere av.

Lege i særklasse

Lege: Hanne Marte Lien Skrevet

Meget skarp og oppmerksom lege, etter mitt inntrykk har hun bred og fin-detaljert kompetanse, er veldig flink til å lytte og det merkes at hun bryr seg. Ikke minst er hun koselig. Men hun nøler alikevel ikke med å gi deg rette innsikten i egen situasjon.

Hun har jobbet iherdig utenfor legetimene mine for å hjelpe meg og finne svar, så for denne legen er jeg evig takknemlig.