Blindleia Legesenter

Storgata 1C 4790 Lillesand

Siste vurderinger av behandlere ved Blindleia Legesenter

Lyttende og glimt i øyet

Lege: David Alister Wilson Skrevet

En lege som lytter og man slipper å gjenta seg selv hver eneste gang.

Flink å gi tilbakemelding og råd i forhold til prøvesvar

Trygg, kunnskapsrik og flink til å forklare.

Lege: David Alister Wilson Skrevet

Føler meg veldig godt ivaretatt av denne fastlegen. En lettelse å komme til denne etter x antall fastleger som ikke er intr. i å lytte til pasienten sin.

Imøtekommende og empatisk

Lege: David Alister Wilson Skrevet

Jeg kom til ham med psykiske utfordringer og han er en av de første fastlegene jeg har hatt som jeg følte tok meg på alvor med en gang. Fikk henvisning til psykolog og sykehuset på sekundet. Får meg også alltid til å le når jeg er der. Litt fjasete på den gode måten. Gjør at jeg alltid føler meg bedre etter timen. Eneste jeg har å utsette er at han det siste året har vært lite tilgjengelig pga permisjon osv, så har selvfølgelig savnet ham og en tettere oppfølging i noen saker. Jeg føler meg derimot alltid sett og ivaretatt, så ville ikke hatt noen annen fastlege.

Liten forståelse

Lege: David Alister Wilson Skrevet

Sliter med spiseforstyrrelse. Gikk til legen for å få hjelp. Her fikk jeg beskjed om å bare begynne å spise. Fikk antall kalorier jeg trenger og råd om hva jeg bør spise. Jeg var veldig tydelig på at det ikke kommer av at jeg ikke gidder å spise, men at dette er en psykisk lidelse. Ikke akkurat den hjelpen man trenger når man er syk..

Respektløs og svært ukomfortabel

Lege: David Alister Wilson Skrevet

Den første legetimen var bra. Litt dårlig forståelse men ellers grei opplevelse. Oppfølgingstimen der i mot var helt forferdelig. Følte meg så ukomfortabel at jeg begynte å gråte og måtte forlate timen etter 5 minutter. Byttet fastlege på dagen!
Kan svært lite om psykisk helse og det å vise forståelse for andre mennesker i en annen situasjon.