Tor Jørgen Danielsen

Blindleia Legesenter Drift AS

Storgata 1C 4790 Lillesand
Tor Jørgen Danielsen er en av 11 fastleger i Lillesand

Siste vurderinger av Tor Jørgen Danielsen

Grei lege, gode opplevelser.

Flink lege som vil det beste for pasientene. Kunne kanskje vært flinkere til å lytte til pasienter ved enkelte tilfeller.

Enestående!

Faglig dyktig, empatisk og ærlig. Har god oppfølging. Er alltid hyggelig og blid. Gode konsultasjoner.

Blandede følelser

Jeg har blandede følelser for denne legen. I begynnelsen følte jeg at han virkelig hørte på meg og tok meg på alvor. Men han har sagt en del ting jeg har satt spørsmålstegn ved, og som jeg ikke får til å stemme. Han er veldig hyggelig og grei, men jeg kan rett og slett ikke si at jeg stoler på ham som lege. Det er synd, da det er viktig å ha tillitt til fastlegen sin. Jeg bor nå i en annen by og har en annen fastlege, så det er flere år siden jeg sist gikk her. Kanskje han har blitt bedre med årene. Jeg ville ikke byttet tilbake til ham hvis jeg flyttet tilbake tli Lillesand.

Negativt

Sleivete, uinteressert, tar personlige tlf ila timen. Null forståelse når det gjelder psykiske problemer. Kan være frekk og bruker virkelig makten han har med å kunne bestemme sykemld. Får aldri time.

Beste legen!!!!

Tor Jørgen har fulgt meg gjennom rusavhengighet, innleggelse, lange vonde runder med cellegift mot hepatitt, diagnosering og medisinering av ADHD, og følger meg stadig i mitt ettervern. Han er fantastisk! Møter opp på alle ansvarsgruppemøter slik at jeg får all hjelp, støtte og behandling som jeg trenger og har krav på.
I starten da jeg blei nykter, kunne jeg komme når jeg trengte det. Alle kontordamene har fulgt meg og heia på meg heile veien, til idag hvor jeg har vært rusfri i over 2 år og 4 mnd'er.
Har bare posetivt å si om Torvgården legesenter!!!
Når jeg ringer og han ikke kan snakke der å da, så vett jeg at, om det blir kl.20:00 på kvelden eller før, han ringer meg tilbake!