Tor Jørgen Danielsen

Blindleia legesenter

2006

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Blindleia legesenter
Storgata 1c 4791 Lillesand
Tlf: 37 26 91 30 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Tor Jørgen Danielsen er en av 11 fastleger i Lillesand

Siste vurderinger av Tor Jørgen Danielsen

Grei lege, gode opplevelser.

Flink lege som vil det beste for pasientene. Kunne kanskje vært flinkere til å lytte til pasienter ved enkelte tilfeller.

Enestående!

Faglig dyktig, empatisk og ærlig. Har god oppfølging. Er alltid hyggelig og blid. Gode konsultasjoner.

Blandede følelser

Jeg har blandede følelser for denne legen. I begynnelsen følte jeg at han virkelig hørte på meg og tok meg på alvor. Men han har sagt en del ting jeg har satt spørsmålstegn ved, og som jeg ikke får til å stemme. Han er veldig hyggelig og grei, men jeg kan rett og slett ikke si at jeg stoler på ham som lege. Det er synd, da det er viktig å ha tillitt til fastlegen sin. Jeg bor nå i en annen by og har en annen fastlege, så det er flere år siden jeg sist gikk her. Kanskje han har blitt bedre med årene. Jeg ville ikke byttet tilbake til ham hvis jeg flyttet tilbake tli Lillesand.

Negativt

Sleivete, uinteressert, tar personlige tlf ila timen. Null forståelse når det gjelder psykiske problemer. Kan være frekk og bruker virkelig makten han har med å kunne bestemme sykemld. Får aldri time.

Beste legen!!!!

Tor Jørgen har fulgt meg gjennom rusavhengighet, innleggelse, lange vonde runder med cellegift mot hepatitt, diagnosering og medisinering av ADHD, og følger meg stadig i mitt ettervern. Han er fantastisk! Møter opp på alle ansvarsgruppemøter slik at jeg får all hjelp, støtte og behandling som jeg trenger og har krav på.
I starten da jeg blei nykter, kunne jeg komme når jeg trengte det. Alle kontordamene har fulgt meg og heia på meg heile veien, til idag hvor jeg har vært rusfri i over 2 år og 4 mnd'er.
Har bare posetivt å si om Torvgården legesenter!!!
Når jeg ringer og han ikke kan snakke der å da, så vett jeg at, om det blir kl.20:00 på kvelden eller før, han ringer meg tilbake!

Blid omgjengelig men mangler empati og omsorg for pasient.

Veldig blid og omgjennelig lege som er flink når det er konkrete ting som kan fikses eks. med en resept, henvisning eller inngrep etc. Men føler at jeg ikke blir hørt i forbindelse med psykisk problem der legen trekker raske konklusjoner og ikke tar seg tiden til å lytter på pasienten, og ta pasienten på alvor og vise litt empati Her er det etter min mening stort forbedringspotensiale.

dyktigere lege skal du lete lenge etter!

Er egentlig kritisk til legevurderinger, men er bare så strålende fornøyd at jeg må legge inn litt "skryt". Utrolig dyktig og engasjert, møter pasienter med varme og passende humor og humør, nøyaktig og flink til å se deg når du kommer til time. Har ingenting vondt å si, han er sympatisk og engasjert.
Minusene ligger hos kontordamene på legesenteret. Som nevnt i en annen vurdering kunne flere av de trengt et kurs i folkeskikk!

OverDenne legen beholder jeg!

Har tid til å lytte. Interessert og nøyaktig. Relativt nyutdannet, går ut fra at han er oppdatert.

EN DYKTIG LEGE

Danielsen er en ung, dyktig lege, som jeg er svært fornøyd med. Min erfaring er at han tar seg god tid, og lytter til pasientene sine. Han er undersøkende, nyskjerrig, og gjør en utmerket jobb!

Beste fastlege jeg har hatt

Jeg føler at denne fastlegen har sett meg, forstått meg, og hjulpet meg gjennom både svangerskap og diverse sykdommer. Han tar seg god tid til meg, lytter nøye, og ser gjerne det psykiske aspektet ved ting. I tillegg til å være profesjonell er han også omtenksom og hyggelig, og jeg har alltid fått den hjelpen/behandlingen jeg har trengt. Legen henviser gjerne videre dersom jeg ønsker det, men han kan også gjøre kirurgiske inngrep selv.

Det eneste minuset er selve legesenteret, noe jeg ikke er fornøyd med. Ventetiden blir gjerne lang, og noen av kontordamene kunne gjerne hatt et kurs i folkeskikk. Likevel velger jeg å overse disse minusene, for en slik lege vet jeg at man må lete lenge etter.

En dyktig lege

Vennlig og hyggelig.
Evne til å lytte, høre hva pasienten selv ønsker
Tør å ta sjanser
Iverktsetter tilltak iht undersøskelser og behandling

Absolutt ikke fornøyd

Han snakker altfor fort og har det altfor travelt. Sleivete, ikke videre interessert må jeg si.