Tor Jørgen Danielsen

Blindleia legesenter

Autorisasjon (2006)

Tor Jørgen Danielsen er en av 11 fastleger i Lillesand

Siste vurderinger av Tor Jørgen Danielsen

"Det går over av seg selv"

er en setning jeg har hørt nesten alle gangene jeg har vært innom. Alt fra idrettskader til hoste - og responsen jeg får er at det kommer til å gå over av seg selv, om noen uker. Har som oftest måtte søke hjelp hos spesialist for å få hjelp med problemer.

Trivelig og dyktig

Dr. Danielsen er en tillitsskapende doktor som gir gode råd og veiledning, samt at han kan ta seg tid til en liten prat som gjerne omhandler andre ting enn selve sykdommen eller skaden.

Når det gjelder staben ved kontoret for øvrig, så virker det ikke som om at mange av sekretærene eller øvrige ansatte er særlig fornøyd med jobben sin. Uhøflige i telefonen, tidvis irriterte og sure, responstid er lang, telefonene ringer i ett kjør mens damene har sin "kjas" på bakrommet. Dette bør bedres på. Når man jobber i helsevesenet så bør man være obs på at man skal fremstå på en korrekt og høvelig måte overfor pasienter og pårørende. Det siste man trenger i en sårbar situasjon er ei sur kontorkjerring!!

Ellers er vi strålende fornøyde hele familien :-)

Trygg og empatisk

Barnet mitt, i barneskolealder, har Tor Jørgen som fastlege.

Vært hos ham i ulike mindre alvorlige hendelser, opplever ham som en empatisk og god lytter, tålmodig med barn og gitt oss trygghet i diagnose og behandling.

Følt oss godt ivaretatt her, beholder ham gjerne så lenge vi kan.

Grei lege, gode opplevelser.

Flink lege som vil det beste for pasientene. Kunne kanskje vært flinkere til å lytte til pasienter ved enkelte tilfeller.

Enestående!

Faglig dyktig, empatisk og ærlig. Har god oppfølging. Er alltid hyggelig og blid. Gode konsultasjoner.