Tor Jørgen Danielsen

Blindleia legesenter

2006

Blindleia legesenter Telefonnummer37 26 91 3037 26 91 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Storgata 1c 4791 Lillesand
Tor Jørgen Danielsen er en av 11 fastleger i Lillesand

Siste vurderinger av Tor Jørgen Danielsen

Trivelig og dyktig

Dr. Danielsen er en tillitsskapende doktor som gir gode råd og veiledning, samt at han kan ta seg tid til en liten prat som gjerne omhandler andre ting enn selve sykdommen eller skaden.

Når det gjelder staben ved kontoret for øvrig, så virker det ikke som om at mange av sekretærene eller øvrige ansatte er særlig fornøyd med jobben sin. Uhøflige i telefonen, tidvis irriterte og sure, responstid er lang, telefonene ringer i ett kjør mens damene har sin "kjas" på bakrommet. Dette bør bedres på. Når man jobber i helsevesenet så bør man være obs på at man skal fremstå på en korrekt og høvelig måte overfor pasienter og pårørende. Det siste man trenger i en sårbar situasjon er ei sur kontorkjerring!!

Ellers er vi strålende fornøyde hele familien :-)

Trygg og empatisk

Barnet mitt, i barneskolealder, har Tor Jørgen som fastlege.

Vært hos ham i ulike mindre alvorlige hendelser, opplever ham som en empatisk og god lytter, tålmodig med barn og gitt oss trygghet i diagnose og behandling.

Følt oss godt ivaretatt her, beholder ham gjerne så lenge vi kan.

Grei lege, gode opplevelser.

Flink lege som vil det beste for pasientene. Kunne kanskje vært flinkere til å lytte til pasienter ved enkelte tilfeller.

Enestående!

Faglig dyktig, empatisk og ærlig. Har god oppfølging. Er alltid hyggelig og blid. Gode konsultasjoner.

Blandede følelser

Jeg har blandede følelser for denne legen. I begynnelsen følte jeg at han virkelig hørte på meg og tok meg på alvor. Men han har sagt en del ting jeg har satt spørsmålstegn ved, og som jeg ikke får til å stemme. Han er veldig hyggelig og grei, men jeg kan rett og slett ikke si at jeg stoler på ham som lege. Det er synd, da det er viktig å ha tillitt til fastlegen sin. Jeg bor nå i en annen by og har en annen fastlege, så det er flere år siden jeg sist gikk her. Kanskje han har blitt bedre med årene. Jeg ville ikke byttet tilbake til ham hvis jeg flyttet tilbake tli Lillesand.