Tor Jørgen Danielsen

Autorisasjon (2006)

Tor Jørgen Danielsen er en av 12 fastleger i Lillesand

Siste vurderinger av Tor Jørgen Danielsen

Hvor/hvem er fastlegen min?

Har hatt Danielsen som fastlege i mange år, men har nesten aldri sett han. Opplever det som vanskelig å få tak i lege og når det trengs en sjelden gang så er det alltid en annen som stepper inn. Opplever også at når jeg ringer til legesenteret så er jeg mer til bry enn noe annet. Forslag til forbedring er bevissthet rundt kundebehandling og at de fleste faktisk trenger hjelp når de først kontakter legesenteret.

Amatør

Etter 30 år med dårlig rygg,og fire prolaps operasjoner,og tre tilsvarende operasjoner i nakken,kunne denne mannen fortelle meg,at han hadde lest en studie om at Paralgin Forte ikke hadde noen effekt på den typen sterke smerter prolaps gir,og ba meg ta Paracet,som forøvrig er samme medisin som Paralgin,bortsett fra Kodein.I en alder av snart 60 år vet jeg hva som hjelper på disse problemstillingene,men en "studie" forteller meg at 30 års erfaring er tull.

100 % fornøyd med fastlegen min!

Han har vært min fastlege i mange, mange år ....
Har aldri vært inne på tanken om å bytte fastlege engang.
T. J. Danielsen er kunnskapsrik, vennlig,bestemt, og gjør akkurat det han skal. Kjenner meg trygg og ivaretatt.
Tilgjengeligheten er god, og jeg har full tillitt til ham.
Slike fastleger burde det vært flere av.

"Det går over av seg selv"

er en setning jeg har hørt nesten alle gangene jeg har vært innom. Alt fra idrettskader til hoste - og responsen jeg får er at det kommer til å gå over av seg selv, om noen uker. Har som oftest måtte søke hjelp hos spesialist for å få hjelp med problemer.

Trivelig og dyktig

Dr. Danielsen er en tillitsskapende doktor som gir gode råd og veiledning, samt at han kan ta seg tid til en liten prat som gjerne omhandler andre ting enn selve sykdommen eller skaden.

Når det gjelder staben ved kontoret for øvrig, så virker det ikke som om at mange av sekretærene eller øvrige ansatte er særlig fornøyd med jobben sin. Uhøflige i telefonen, tidvis irriterte og sure, responstid er lang, telefonene ringer i ett kjør mens damene har sin "kjas" på bakrommet. Dette bør bedres på. Når man jobber i helsevesenet så bør man være obs på at man skal fremstå på en korrekt og høvelig måte overfor pasienter og pårørende. Det siste man trenger i en sårbar situasjon er ei sur kontorkjerring!!

Ellers er vi strålende fornøyde hele familien :-)