Logo for Åreknutespesialisten.no | Hygeia helsesenter

Åreknutespesialisten.no | Hygeia helsesenter

Logo for Åreknutespesialisten.no | Hygeia helsesenter

Om klinikken

Åreknutespesialisten er en del av Hygeia helsesenter som eies av ekteparet Thomas og Stine Nyheim på Høvik i Bærum. Den ligger lett tilgjengelig ved Høvik kirke med lett parkering: Fjordveien 3.

Klinikken er spesialisert i utredning og behandling av alle typer åreknuter - fra spindelvevsårer til store åreknuter. Karkirurgen og sykepleieren har begge lang erfaring med åreknutebehandlinger. Her kombineres kunnskap, erfaring og grundighet med trygge, skånsomme og moderne behandlingsmetoder som er skreddersydd for å gi det beste og mest varige resultatet!

Bestill en konsultasjon i dag! Du trenger ingen henvisning. Alle forundersøkelser inkluderer en grundig ultralyd så behandlingen kan skreddersys for dine åreknuter med de mest effektive, varige og skånsomme metodene.

Ønsker du time hos Dr Thomas Nyheim: info@hygeia.no eller tel. 90752069.

For mer informasjon om åreknuter se på www.areknutespesialisten.no.

• Profilbilde av generell kirurg og karkirurg Thomas Nyheim
    Generell kirurg og karkirurg

Siste vurderinger av Åreknutespesialisten.no | Hygeia helsesenter

Hyggelig og imotekommende

Lege: Thomas Nyheim Skrevet

Sendte forespørsel online fikk raskt svar tilbake. Første møte skjønte jeg at dette var rett plass. Meget dyktig lege. Avslappet atmosfære humor og ikke minst koselig Stine, så timen med inngrepet gikk fort. Anbefales.

Hyggelig og sympatisk mann som tar pasienten på alvor, lytter og forklarer.

Lege: Thomas Nyheim Skrevet

Min samboer og jeg var på hyggelig konsultasjon hos Thomas og hans kone på klinikken. Vi ble tatt godt imot i trivelige lokaler, fikk servert kaffe og følte oss velkommen fra første øyeblikk. Etter det var det undersøkelse der Thomas gikk grundig igjennom, forklarte underveis og sist men ikke minst forklarte veien videre og hvilke muligheter som finnes. Kan på det varmeste anbefale Thomas, han vil ta deg godt imot, lytte og forklare.

Rett og slett en god opplevelse!

Lege: Thomas Nyheim Skrevet

Med det samme jeg kom innenfor døren på Hygeia følte jeg at Åreknutespesialisten var et godt og riktig valg. Jeg ble møtt med smil, en genuin imøtekommenhet og ikke minst stor faglig kunnskap.
Konsultasjon og operasjon samme dag. Under operasjonen ble jeg fulgt godt opp og nøye forklart hva som ble gjort. Det hele var over på en drøy time og var helt smertefritt.
Jeg anbefaler Thomas til alle som vurderer operasjon. Du skjønner fort at du er i de beste hender hos han og Stine.

Trygt og bra resultat

Lege: Thomas Nyheim Skrevet

Har slitt med åreknuter fra jeg var veldig ung. Etter noen behandlinger er disse nå helt borte og jeg tør å vise bena igjen. En hyggelig og dyktig lege som vet hva han gjør. Anbefales på det sterkeste.

Trygg å prate med, hörte på riktig måte meg som pasient, roet meg ned men tar en allvorlig med ting.

Lege: Thomas Nyheim Skrevet

Dr Thomas Nyheim er nok den mest proffessionelle lege å kirurg jeg mött som virkelig bryr seg med empati for sine pasienter.

Jeg har hatt dårlige erfaringer tidligare av norsk sykvård.
.. ikke blitt hört på elr tatt allvorlig med mine smerter av åreknuten.

Men han er kjempe flink.
Jeg fikk akutt smerter etter 1 uke veldig vondt i min åreknute da en blodpropp oppstått.

Han tok meg emot en akutt tid en söndag kveld på hygeia for å hjelpe meg som redd da alene i Norge med dette problem uten familje i Norge å ikke vet hvordan jeg skal gjöre på beste måte for å få hjelp.

Han forklarte å skrev ned ting for meg. Fikk medicin, ultralyd av benen å förklart undervies å hvordan få hjelp via det offentlige for å komme videre til kirurgi for det nå.

Her er en lege vert å gå til.
Anbefalles.
En lege som bryr seg i pasienter.