Profilbilde

Thomas Nyheim

Profilbilde
Aareknuter.no | Hygeia helsesenter, Åreknuteklinikkene Oslo, Privathospitalet Fana Medisinske Senter

Dr. Thomas Nyheim er spesialist innen generell kirurgi og kar kirurgi siden 2006. Han jobber til daglig som overlege ved Oslo Universitetssykehus, Ullevål og opererer åreknuter ved flere private klinikker både i Norge og Sverige.

www.aareknuter.no er en del av Hygeia helse og kosmetiske senter som eies av ekteparet Thomas og Stine Nyheim på Høvik i Bærum. Vi er spesialisert i utredning og behandling av alle typer åreknuter - fra spindelvevsårer til store åreknuter. Begge har lang erfaring.

Med sin solide erfaring innen åreknutebehandling er han en ettertraktet karkirurg både i privat og offentlig sektor.

Arbeider som overlege på Karavdelingen siden 2006, Oslo universitetssykehus.

Lang erfaring med ultralyd utredning og minimalt invasiv behandling av åreknuter: laser, steam, radiofrekvens behandling av åreknuter (siden 2004).

Operert flere tusen åreknute pasienter de siste 10 årene med gode resultater. Opererer mellom 400-600 pasienter per år for åreknuter.

Alle forundersøkelser gjøres med ultralyd så behandlingen kan skreddersys for dine åreknuter med den meste effektive, varige og skånsomme metoden.

Ønsker du time hos Dr Thomas Nyheim: www.aareknuter.no eller ring tel. 90752069.

• Generell kirurgi
  • Karkirurgi

Autorisasjon (1997)

Siste vurderinger av Thomas Nyheim

Rolig og hyggelig

Klinikk: Åreknuteklinikkene Oslo Skrevet

En flott opplevelse i dag hos Thomas og gjengen på Åreknuteklinkken i Oslo. Veldig flink til å informere og forklare underveis. Hadde en rolig fremtoning som gjorde opplevelsen fin. Gleder meg til å se resultatene. Takk for fin opplevelse.

Meget dyktig.

Klinikk: Privathospitalet Fana Medisinske Senter Skrevet

Ein meget dyktig karkirurg som lytter og tek hensyn til pasientane sine. Fekk god oppfylgjing. Følte meg særs trygg i møte med Thomas og når eg låg på operasjonsbordet. Kan anbefale han på det varmaste.

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Fana Medisinske senter Skrevet

Jeg har 2 ganger blitt operert for åreknuter i foten av dr.Thomas Nyheim, en laseroperasjon og en åpen operasjon. Dr. Nyheim er en dyktig og behagelig lege, han lytter til meg som pasient og ønsker å gi den beste behandling. Jeg følte meg trygg og godt ivaretatt under hele prosessen. Resultatet ser veldig fint ut. Jeg anbefaler sterkt dr.Thomas Nyheim.

Trygt og bra resultat

Klinikk: Aareknuter.no | Hygeia helsesenter Skrevet

Har slitt med åreknuter fra jeg var veldig ung. Etter noen behandlinger er disse nå helt borte og jeg tør å vise bena igjen. En hyggelig og dyktig lege som vet hva han gjør. Anbefales på det sterkeste.

Trygg og behagelig, dyktig kirurg.

Klinikk: Fana Medisinske senter Skrevet

Karkirurg Nyheim er veldig behagelig å forholde seg til. Hans rolige vesen gjør at du som pasient føler deg trygg. Han lytter på deg og ønsler at du skal få en best mulig opplevelse med best resultat. Jeg har fjernet åreknuter med laser og er kjempe fornøyd med resultatet. Kommer utelukkende til å velge Karkirurg Nyheim igjen.