Profilbilde

Thomas Nyheim

Profilbilde
Aareknuter.no | Hygeia helsesenter, Åreknuteklinikkene Oslo, Fana Medisinske senter

Dr. Thomas Nyheim er spesialist innen generell kirurgi og kar kirurgi siden 2006. Han jobber til daglig som overlege ved Oslo Universitetssykehus, Ullevål og opererer åreknuter ved flere private klinikker både i Norge og Sverige.

www.aareknuter.no er en del av Hygeia helse og kosmetiske senter som eies av ekteparet Thomas og Stine Nyheim på Høvik i Bærum. Vi er spesialisert i utredning og behandling av alle typer åreknuter - fra spindelvevsårer til store åreknuter. Begge har lang erfaring.

Med sin solide erfaring innen åreknutebehandling er han en ettertraktet karkirurg både i privat og offentlig sektor.

Arbeider som overlege på Karavdelingen siden 2006, Oslo universitetssykehus.

Lang erfaring med ultralyd utredning og minimalt invasiv behandling av åreknuter: laser, steam, radiofrekvens behandling av åreknuter (siden 2004).

Operert flere tusen åreknute pasienter de siste 10 årene med gode resultater. Opererer mellom 400-600 pasienter per år for åreknuter.

Alle forundersøkelser gjøres med ultralyd så behandlingen kan skreddersys for dine åreknuter med den meste effektive, varige og skånsomme metoden.

Ønsker du time hos Dr Thomas Nyheim: www.aareknuter.no eller ring tel. 90752069.

• Generell kirurgi
  • Karkirurgi

Autorisasjon (1997)

Siste vurderinger av Thomas Nyheim

Fantastisk lege.

Klinikk: Fana Medisinske senter Skrevet

Den dyktigste legen jeg har møtt. God informasjon, beroliger på en helt utmerket måte når han møter pasienter som gruer seg og er nervøse. Han er grundig i undersøkelsen og utfører jobben svært profesjonelt. På toppen av det hele er han morsom og har en helt unik evne til å gi pasientene sine en god opplevelse. Resultatet blir også helt perfekt! Jeg anbefaler han på det sterkeste!

tilbakemelding

Klinikk: Fana Medisinske senter Skrevet

Jeg er takknemlig for profesjonaliteten til Dr. Thomas Nyheim som utførte operasjonen for åreknuter. En veldig dyktig lege og en ekte gentleman, jeg følte meg trygg og ble tatt godt vare på. Resultatet ser veldig fint ut. Jeg anbefaler Thomas på det varmeste.

Kunnskapsrik og grundig!

Klinikk: Aareknuter.no | Hygeia helsesenter Skrevet

Dr Thomas Nyheim er kunnskapsrik og grundig. Han er erfaren og forklarer alt på en forståelig måte. Jeg følte meg godt ivaretatt på Hygeia helse. Anbefales!

Flott behandling med godt resultat

Klinikk: Aareknuter.no | Hygeia helsesenter Skrevet

Jeg ble godt ivaretatt fra første stund med god informasjon. Det viste seg at mine sterke leggkramper skyldes åreknuter og de er nå helt borte etter operasjonen. Jeg er strålende fornøyd!

Veldig positiv opplevelse

Klinikk: Aareknuter.no | Hygeia helsesenter Skrevet

Imøtekommende, informativ, beroligende, dyktig og kunnskapsrik karkirurg. Følte meg godt ivaretatt gjennom hele prosessen; forundersøkelse, operasjon og kontroll i etterkant. Både Thomas og Stine tok seg god tid og sørget for at alt var i orden hele veien. Kan anbefales på det sterkeste.