Thomas Nyheim

Autorisasjon (1997)

Siste vurderinger av Thomas Nyheim

Trygg og tillitsvekkende

Klinikk: Fana Medisinske senter Skrevet

Vart operert for vonde åreknutar i eine foten. Er så fornøgd med måten eg vart møtt på heile vegen. Er litt i overkant redd for alt som har med legar å gjere, men dr Nyheim var veldig tillitsvekkande gjennom heile prosessen . Smertefritt inngrep, og det einaste inntak av smertelindrane var 1 paracet etter operasjonen. Kjente bedring same dag som eg vart operert. Det einaste eg er irritert for, er at eg gjekk så lenge før eg tok operasjonen. Anbefalast!

Trygg og dyktig

Klinikk: Fana Medisinske senter Skrevet

Ble operert for åreknuter. Rask og effektiv lege, men samtidig rolig og trygg. Avslappet stemning under inngrepet. Ble godt ivaretatt.

Faglig dyktig

Klinikk: Fana Medisinske senter Skrevet

Skulle fjerne åreknuter på begge beina. Var henvist av fastlege. Allerede ved forundersøkelsen var det åpenbart at dette var en dyktig behandler. Prosedyre ble forklart på en forståelig måte. Inngrepene gikk fint og uten antydning til smerter. Anbefales på det sterkeste

Trygg og god behandling.

Klinikk: Fana Medisinske senter Skrevet

Jeg var inne til konsultasjon for vurdering av åre knuter i leggen, og noen uker senere inne for operasjon. Jeg fikk god informasjon og svar på alle spørsmål i forbindelse med konsultasjonen. Operasjonen ble utført profesjonelt og effektivt, og var svært vellykket. Det var en lett og hyggelig stemning under operasjonen, og med profesjonelle folk i alle ledd, så ble dette en trygg og god opplevelse. Åre knutene er borte, og foten føles mye lettere enn før. Takk til Thomas Nyheim for god og vellykket behandling. Jeg velger samme kirurg igjen, hvis det skulle bli behov for det.

Veldig dyktig lege!

Klinikk: Fana Medisinske senter Skrevet

Jeg var inne til konsultasjon og deretter operasjon av åreknuter. Thomas var behagelig og tok seg tid til å svare på spørsmålene mine, jeg følte meg trygg og ivaretatt med en gang. Operasjonen gikk fint, han var rolig, effektiv og veldig dyktig. Har ikke hatt ubehag utover det som forventet og resultatet ser foreløpig veldig bra ut. Kan anbefale han på det sterkeste.