Gynekolog Sunniva Hochnowski

Øvre Torggate 10 3017 Drammen

Siste vurderinger av Gynekolog Sunniva Hochnowski

Trygg og behagelig

Lege: Sunniva Hochnowski Skrevet

En meget dyktig gynekolog som tok plagene jeg kom med på alvor, samtidig som hun fint kan prate om løst og fast for å lette på en klein stemning det er å gå til en gynekolog ;)
Tar seg god tid, lytter og er veldig forsiktig når hun tar undersøkelse.
Jeg kommer ikke til å bytte til en annen gynekolog og anbefaler henne på det varmeste.

veldig trygg, omsorgsfull og stor forståelse

Lege: Sunniva Hochnowski Skrevet

Sunniva har stor empati og omsorgsfull lege. man føler seg trygg og rolig. hun gir god råd og skjønner både pysisk og fysisk helse pasienten sin. jeg har vært flere andre gynekologer før men tenker ikke lenger dra til andre klinikken.
kontor dame(beklager jeg har glemt navnet hennes)har også veldig snill og gjør jobben ordentlig.

Veldig fornøyd

Lege: Sunniva Hochnowski Skrevet

Beste opplevelsen jeg har hatt, og jeg har vært hos mange gynekologer. Jeg opplevde å bli sett og hørt, hun forklarte og ga meg mer «håp» enn andre har gjort. Hun virket veldig forståelsesfull også.

Omsorgsfull og trygg

Lege: Sunniva Hochnowski Skrevet

Mitt første møte var fullt av omsorg og trygghet. Hun er profesjonell og flink. Hun informerer godt og viser omsorg. Dette er en gynekolog jeg reiser tilbake til.

Utrolig dyktig, kunnskapsrik og empatisk

Lege: Sunniva Hochnowski Skrevet

Dette var min aller første undersøkelse hos en gynekolog, og jeg var dermed engstelig. Sunniva trygget og roet meg raskt ned. Utrolig omsorgsfull, hyggelig og kunnskapsrik. Jeg følte meg kjempe godt ivaretatt, og satt ikke igjen med noen spørsmålstegn etter undersøkelsen. Hun brukte også god tid på å snakke med meg om undersøkelsen samt andre relevante tema.
Anbefales virkelig på det sterkeste!