Logo for Klinikk A

Klinikk A

Logo for Klinikk A

Om klinikken

Klinikk A er en privat plastikkirurgisk klinikk som utfører de aller fleste plastikkirurgiske og kosmetiske behandlinger. Våre kirurger er spesialister i plastikkirurgi og generell kirurgi, og har bred og lang kirurgisk erfaring. Alle plastikkirurgiske og kosmetiske behandlinger utføres med høyeste internasjonale kvalitet, basert på anerkjente vitenskapelige metoder. Klinikken utfører blant annet brystforstørrelse, brystreduksjon, brystløft, ansiktsløft, øyelokkskirurgi, bukplastikk, korreksjon av delte magemuskler og fettsuging (liposkulptur) av mage, flanke, hake, hals, rygg, arm, lår, legger, ankler og innside knær.

Klinikk A holder til i delikate lokaler sentralt i Oslo, med det siste innen medisinsk utstyr av beste kvalitet. Klinikken er lett tilgjengelig med offentlig transport og med bil. Gratis parkering rett utenfor klinikken.

• Profilbilde av generell kirurg og plastikkirurg Ståle Buhagen
    Generell kirurg og plastikkirurg
  • Profilbilde av gastroenterologisk kirurg, generell kirurg og plastikkirurg Frode Amland
    Gastroenterologisk kirurg, generell kirurg og plastikkirurg

Siste vurderinger av Klinikk A

Trygg og profesjonell

Lege: Ståle Buhagen Skrevet

Har vært strålende fornøyd med hele prosessen hos Ståle. Følte meg trygg og ivaretatt hele veien, og opplevde at han brukte god tid på konsultasjon for å sørge for at man var godt forberedt og enige om forventningene vi hadde. I tillegg har jeg fått god hjelp og oppfølging i etterkant!

Dyktig og trygg

Lege: Ståle Buhagen Skrevet

Fikk utført brystforstørring med proteser hos Ståle Buhagen, en utrolig dyktig kirurg som ga meg ett fantastisk resultat og nøyaktig hva je hadde sett for meg!
Nydelige lokaler, stødige og profesjonelle ansatte fra første stund og bra oppfølging gjorde dette til en god og trygg opplevelse...
Anbefaler disse på det sterkeste!!

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Ståle Buhagen Skrevet

Ståle Buhagen og teamet på Klinikk A kan varmt anbefales! Jeg oppsøkte klinikken for å fjerne 20 år gamle silikonimplantater og for å få info om alternativer. Ståle tok seg god tid og svarer på alle spørsmål jeg hadde og da valget var tatt føltes deg veldig riktig! På operasjonsdagen blir jeg igjen møtt av Ståle og teamet som udelt inngir trygghet, her er det hvilepuls hele veien 🤗
Nå 3 uker etter kan jeg konstantere at resultatet ser ut til å bli veldig bra, det ble brystløft og forstørrelse med eget fett. For de som vurdere dette kan jeg anbefale Ståle og teamet!
Mvh [Navn fjernet av moderator]

Forvandling med trygghet

Lege: Ståle Buhagen Skrevet

Siden tenårene har jeg båret på usikkerhet knyttet til mine asymmetriske og små bryster. Til tross for at det aldri har plaget meg betraktelig, ble jeg mer bevisst på endringene etter flere svangerskap og amming. Mine bryster var tomme, og det ene hadde utviklet heng.
Tanken på å gjøre en kosmetisk endring streifet meg oftere, men et etisk dilemma holdt meg tilbake. Jeg har døtre som jeg ønsker å oppmuntre til å være fornøyde og trygge i sin egen kropp.

Etter nok en sommer, hvor jeg skjulte meg med bikini, bestemte jeg meg for å ta det steget og gjennomføre en konsultasjon. Fysisk oppmøte virket den gang skummelt, og etter å ha fått avslag på videokonsultasjoner fra andre klinikker søkte jeg bredere i landet. Jeg kom i kontakt med Ståle Buhagen, som jeg hadde lest mye positivt om i sosiale medier. Hans profesjonalitet og imøtekommelse gjorde at jeg følte meg trygg fra første konsultasjon, som vi gjennomføre digitalt.

Ventelisten var kort, og operasjonsdagen kom raskt. Jeg var særdeles nervøs, men samtidig sikker i min avgjørelse. Ved ankomst ble jeg møtt av en svært hyggelig dame i resepsjonen, og atmosfæren på klinikken bidro til å roe nervene mine. Jeg ble grundig informert om hvert trinn i prosessen, fra måltaking og utprøving av proteser, til jeg sovnet trygt på operasjonssalen.

Å våkne opp etter det som føltes som en god og dyp søvn, med nye fyldige bryster, var en merkelig men herlig opplevelse, endelig var det gjort! Jeg kjente på noe kvalme rett etter operasjon, men den forsvant
kjapt med kvalmestillende tabletter og jeg kunne snarlig reise til overnattingssted.

De første dagene var preget av noen smerter, men de var langt fra uutholdelige og kunne enkelt døyves med et par paracet. Smertene kan sammenlignes med kraftig melkespreng. Ubehaget avtok gradvis i løpet av de neste ukene.

Det var betryggende å vite at Ståle kun var en e-post eller telefonsamtale unna når nye spørsmål dukket opp.

Nå, snart et halvt år etter operasjonen, har jeg vært på etterkontroll, og alt ser ut til å være som det skal. Resultatet er i alle fall bedre enn hva jeg hadde forventet.

Jeg vil spesielt takke Ståle, men og hele teamet for deres ro, imøtekommelse og profesjonalitet gjennom hele denne prosessen. Hjertelig takk!

Svært god informasjon, svært godt ivaretatt,

Lege: Ståle Buhagen Skrevet

Dyktig kunnskapsrik og good kirurg, som informerte om alt jeg hadde behov for. Ingen overraskelser og opplevde å bli super godt ivaretatt !!