Logo for Klinikk A

Klinikk A

Logo for Klinikk A

Om klinikken

Klinikk A er en privat plastikkirurgisk klinikk som utfører de aller fleste plastikkirurgiske og kosmetiske behandlinger. Våre kirurger er spesialister i plastikkirurgi og generell kirurgi, og har bred og lang kirurgisk erfaring. Alle plastikkirurgiske og kosmetiske behandlinger utføres med høyeste internasjonale kvalitet, basert på anerkjente vitenskapelige metoder. Klinikken utfører blant annet brystforstørrelse, brystreduksjon, brystløft, ansiktsløft, øyelokkskirurgi, bukplastikk, korreksjon av delte magemuskler og fettsuging (liposkulptur) av mage, flanke, hake, hals, rygg, arm, lår, legger, ankler og innside knær.

Klinikk A holder til i delikate lokaler sentralt i Oslo, med det siste innen medisinsk utstyr av beste kvalitet. Klinikken er lett tilgjengelig med offentlig transport og med bil. Gratis parkering rett utenfor klinikken.

• Profilbilde av generell kirurg og plastikkirurg Ståle Buhagen
    Generell kirurg og plastikkirurg
  • Profilbilde av gastroenterologisk kirurg, generell kirurg og plastikkirurg Frode Amland
    Gastroenterologisk kirurg, generell kirurg og plastikkirurg

Siste vurderinger av Klinikk A

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Ståle Buhagen Skrevet

Ekstremt fornøyd. Kirurgen lyttet til mine behov og fikk meg til å føle meg veldig godt ivaretatt. Veldig godt fornøyd med operajon og ivaretakelse før/etter. Omsorgsfull og kunnskapsrik!

Safe & Professional

Lege: Ståle Buhagen Skrevet

I can't say enough positive things about Dr. Ståle Buhagen.
He made me feel my very best when I was at my absolute worst. He is so compassionate, understanding, caring, and thorough, and makes you feel like a person, not just another patient.
His surgical experience is like none other. He did my breast reconstruction surgeries and his work is pristine!
He is an amazing person and doctor. I promise you won't find anyone better than him. is the best and I would recommend him to anyone!

Kompetent, kunnskapsrik og dyktig

Lege: Ståle Buhagen Skrevet

Pyntet på et gammelt arr på magen, og resultatet ble veldig bra. Fikk gode råd på veien og alt ser veldig fint ut.

Dyktig, lyttende og troverdig

Lege: Ståle Buhagen Skrevet

Jeg har fått utført bukplastikk etter en lang tenkeperiode. Er nå etter 3 uker allerede meget fornøyd med resultatet. Dr. Ståle Buhagen var veldig behagelig under konsultasjonene, lyttet og var tillitskapende, ærlig og troverdig. Jeg fikk god informasjon om hele forløpet og øvrig personal var svært profesjonelle og hyggelige og passet godt på meg både før og etter inngrepet. Ståle ringte dagen etter noe jeg satt stor pris på, han kunne også ringes ved behov, det gir trygghet. Jeg er meget fornøyd med alt på Klinikk A. Takk for fantastisk hjelp.

Profesjonelt fra resepsjon,kirurg, anestesilege og sykepleier

Lege: Ståle Buhagen Skrevet

Har fått utført full bukplastikk og fått fylt bryster med eget fettvev. Meget fornøyd med konsultasjon og resultat av operasjon. Lite smerter etter operasjon. Rask rekonvalesens. God oppfølging. Anbefaler Ståle Buhagen på det sterkeste dersom man skal få utført plastikkoperasjon.