Logo for Klinikk A

Klinikk A

Logo for Klinikk A

Om klinikken

Klinikk A er en privat plastikkirurgisk klinikk som utfører de aller fleste plastikkirurgiske og kosmetiske behandlinger. Våre kirurger er spesialister i plastikkirurgi og generell kirurgi, og har bred og lang kirurgisk erfaring. Alle plastikkirurgiske og kosmetiske behandlinger utføres med høyeste internasjonale kvalitet, basert på anerkjente vitenskapelige metoder. Klinikken utfører blant annet brystforstørrelse, brystreduksjon, brystløft, ansiktsløft, øyelokkskirurgi, bukplastikk, korreksjon av delte magemuskler og fettsuging (liposkulptur) av mage, flanke, hake, hals, rygg, arm, lår, legger, ankler og innside knær.

Klinikk A holder til i delikate lokaler sentralt i Oslo, med det siste innen medisinsk utstyr av beste kvalitet. Klinikken er lett tilgjengelig med offentlig transport og med bil. Gratis parkering rett utenfor klinikken.

• Profilbilde av generell kirurg og plastikkirurg Ståle Buhagen
    Generell kirurg og plastikkirurg
  • Profilbilde av gastroenterologisk kirurg, generell kirurg og plastikkirurg Frode Amland
    Gastroenterologisk kirurg, generell kirurg og plastikkirurg

Siste vurderinger av Klinikk A

Trygg og god lege.

Lege: Ståle Buhagen Skrevet

Konsultasjon med god informasjon og veiledning. Trygg og godt gjennomført operasjon av øvre og nedre øyelokk. God oppfølging etter operasjon.

Seriøst og meget bra

Lege: Ståle Buhagen Skrevet

Utførte skifte av brystimplantat.
Ingen problemer i etterkant og super oppfølging.
Det at de alltid er tilgjengelige er også en stor trygghet.

Jeg har ingen ankepunkter.

Dyktige, hyggelige og profesjonelle folk

Lege: Ståle Buhagen Skrevet

Veldig fornøyd med Ståle Buhagen som kirurg. Jeg har følt meg veldig godt ivaretatt og trygg, samt veldig godt informert om inngrepet. Utenom det er jeg også fornøyd med klinikken og de som jobbet postoperativt.

Seriøs klinikk

Ryddig
God kommunikasjon
Humane avbestillingsbetingelser
Ikke av de dyreste
Det ser ut til at resultatet blir bra

Storfornøyd!

Lege: Ståle Buhagen Skrevet

Er storfornøyd!!! Jeg hadde en utrolig fin konsultasjon, hvor jeg fikk alt av informasjon. Jeg dro til klinikken uten noe særlig kunnskap om inngrepet og hvordan jeg ville ha det. Ståle var til stor hjelp og veiledende i min bestemmelse av inngrepet. Jeg følte jeg var i trygge hender og det var jeg. Jeg ble godt tatt imot av alle i klinikken. Alle var hyggelige og fulle av god energi! Både operasjonen og dagene etter gikk utrolig bra! Klinikken holder kontakt og er åpne for spørsmål. De tar godt vare på sine pasienter! Jeg er sååå fornøyd med resultatet og anbefaler Ståle med hele mitt hjerte!!🤩