Sentrum legesenter

Telefonnummer71 58 75 4071 58 75 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Konsul Knudtzons gate 8 6508 Kristiansund N

Siste vurderinger av Sentrum legesenter

Forståelsesfull og kunnskapsrik

Lege: Hilde Kleivmyr-Sandvoll Skrevet

Har hatt Hilde Kleivmyr som min fastlege i 2 år nå, og har vært utrolig fornøyd med behandlingen. Hun har tatt problemene mine på alvor, og gitt meg den behandlingen jeg har trengt. Er i helhet veldig fornøyd med "Sentrum Legesenter", og føler at jeg har blitt behandlet med respekt og mottatt den behandlingen jeg trenger.

Faglig veldig dyktlig lege

Lege: Hilde Kleivmyr-Sandvoll Skrevet

Har brukt Hilde som fastlege i drøyt 4 år, og uten unntak fått god behandling for et variert assortement av helsesaker. Effektivt og greit.

Hun virker å ha integritet, empati og en utviklet humor.

Hun er også veldig kunnskapsrik. Et eksempel var da jeg "søyt" litt om min akilles som jeg irriterende nok må "trene" bra, og sa at en i slekta hadde fått eksperimentell behandling med en sprøyte som fikset den biffen permanent. Hun kunne med en gang si hva det var, og hvorfor det var passende behandling for ham, men ikke meg. Hun følger med.

Anbefales for de som vil ha en lege med oppdatert kunnskap.

Handlekraftig, engasjert og tillitsfull

Lege: Rolf Monge Skrevet

Dyktig lege som setter seg inn i pasientens problem. Ikke redd for og henvise videre til spesialister som andre leger er om det er nødvendig.

Trygg konsultasjon

Lege: Rolf Andreas Skeide Skrevet

Grundige undersøkelser også ved å henvise til andre spesialister.. Flink på forebygging. Vurderer helsesituasjonen i familien, feks. Karsykdom.

Profesjonell og menneskelig

Lege: Hilde Kleivmyr-Sandvoll Skrevet

Hilde Kleivmyr evner å sjonglere mellom å være menneskelig og personlig, profesjonell og kunnskapsrik. Hun er lyttende og ydmyk, har godt humør og god humor. Hun er åpen for å lære av og om pasientene sine, men tar ansvaret for å holde rett fokus, og er bestemt og rasjonell i vurderingene sine. Hun tar alle innspill på alvor og du kan stole på at hun gjør alt hun kan for deg og vil ditt beste. Hun er den beste fastlegen man kan tenke seg og jeg kommer aldri til å bytte.