Logo for Hamarklinikken

Hamarklinikken

Logo for Hamarklinikken

Om klinikken

Siden 2013 har vi vært Innlandets åreknutespesialist og fjernet åreknuter på vår klinikk i flotte lokaler midt i Hamar sentrum.

På disse 10 årene har vi bygget opp en ny klinikk med alt moderne utstyr og betydelig kompetanse.

Hos oss er det Dr. Øyvind Werpen Skoe som er medisinsk ansvarlig og han arbeider til daglig sammen med operasjonssykepleier Tone Zellen.

Vår spesialitet er å gjøre alt samme dag og vi gir alt for at du skal bli kvitt åreknutene, plagene og få så fine bein som mulig.

Ta kontakt for en gratis og uforpliktende åreknute-sjekk.

Siste vurderinger av Hamarklinikken

Veldig fornøyd

Lege: Øyvind Werpen Skoe Skrevet

Jeg har fått fjernet åreknuter her. Er veldig fornøyd med den servicen og informasjon jeg fikk. Både før, under og etter inngrep. De var et godt team som utfylte hverandre. Følte meg trygg og ivaretatt. Kan anbefales om du trenger denne type behandling.

Årebehandling

Lege: Øyvind Werpen Skoe Skrevet

Har vært til årebehandling 3 ganger og blir hver tatt imot av blide profesjonelle fagpersoner som kan sine saker. Anbefales på det varmeste og er ikke i tvil hvor jeg vil behandles senere vis det blir nødvendig.

Superhyggelig og professionell

Lege: Øyvind Werpen Skoe Skrevet

Jeg kan varmt anbefale behandling hos Øyvind! Har følt meg veldig trygg gjennom undersøkelse og behandling. Hyggelig og glad kirurg

Trygt og profesjonelt

Lege: Øyvind Werpen Skoe Skrevet

Ble veldig godt tatt imot. Karkirurg og sykepleier var veldig profesjonelle, kunnskapsrike og trygge under behandlingen. De ga god forklaring under hele behandlingen og jeg følte meg godt ivaretatt. Jeg anbefaler Hamarklinikken på det varmeste!

Åreknuteoperasjon

Lege: Øyvind Werpen Skoe Skrevet

Operasjonen foregikk raskt og ukomplisert . Fikk undersøkelse og operasjon samme dag som er positivt. Hadde lite smerter i ettertid.