Oslo Kardiologi

Trondheimsveien 135 0570 Oslo

Siste vurderinger av Oslo Kardiologi

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Thomas Gero Von Lueder Skrevet

Blir tatt godt i mot. Alle er veldig hyggelige. Legen er trygg og kunnskapsrik. Man blir beroliget av hvordan han kommuniserer med pasienten

Dyktig,profesjonell,hyggelig.

Lege: Thomas Gero Von Lueder Skrevet

dyktig profesjonell hyggelig lege,behagelig undersøkelse.enkel fremkommelighet sentralt i oslo alt tillrettelagt.
vente tiden for timen er akseptabelt.prismessig er jo offentlig takster.
aller viktigst er kunnskapp.og det kan jeg bekrefte fra min egen erfaring.
anbefaller.

Veldig fornøyd med mitt besøk hos Oslo Kardiologi og Dr. Thomas von Lueder

Lege: Thomas Gero Von Lueder Skrevet

Ble først henvist til hjertespesialist på Lovisenberg sykehus, men pga. kapasitetsproblemer ble jeg henvist videre til Dr. Thomas Von Lueder hos Oslo Kardiologi.

Førsteinntrykket var kjempebra i alle ledd; selve klinikken, assistenten/sykepleieren som tok meg i mot første dag og Dr. Thomas von Lueder som leste testresultatene mine og foretok ytterligere undersøkelser andre dag.

Dialogen mellom meg og legen var veldig god, og han forklarte på en god måte hva som foregikk med hjertet mitt og hvorfor jeg kan oppleve ventrikulære ekstrasystoler uten at det er en indikasjon på hjertesykdom. I tillegg pratet vi litt løst og fast om andre ting mens selve undersøkelsen foregikk. Vi er begge aktive syklister, og han fortalte bl.a. at han heller sykler bort til Ullevål for å levere/hente papirer og utstyr fremfor å vente på vanlig postgang - noe som viser at han på eget initiativ gjør det lille ekstra for å gi rask, god og trygg service til sine pasienter.

Jeg føler meg trygg på at alt er i orden med hjertet mitt etter dette besøket, og dersom jeg trenger ytterligere undersøkelser senere så kommer jeg til å be min fastlege om å henvise meg direkte til Oslo Kardiologi og Thomas von Lueder.