Profilbilde

Psykolog Andrew Harar

Profilbilde

Om klinikken

Andrew Harar er en erfaren psykolog med betydelig kompetanse innen utredning, diagnostisering og behandling av lettere til alvorlige psykiske lidelser. Andrew har 6 års erfaring i Spesialisthelsetjenesten fra Psykisk Helsevern (PHV) og Tverrfaglig Spesialisert Rusbehandling (TSB), og har jobbet som psykolog ved Volvat Medisinske Senter siden 2016. For øyeblikket tar Andrew kun pasienter for ADHD-utredning, behandling og oppfølging frem til 2024.

ADHD utredning, behandling og oppfølging
Siden 2020 har Andrew utelukkende arbeidet med ADHD-utredning, behandling og oppfølging. Han følger nøye ADHD Nasjonal faglig retningslinje og National Institute for Health and Care Excellence (NICE) sine retningslinjer for å sikre høy kvalitet på sine ADHD-utredninger. Andrew utfører mer enn 100 ADHD-utredninger årlig, og har en dyptgående kompetanse innen ADHD-feltet takket være deltakelse på en rekke kurs og konferanser, inkludert ADHD-oppdatering hos Norsk Psykiatrisk Forening (2022), 8. Verdenskongress for ADHD (2021), Psykoedukativt gruppeveilederkurs for nylig diagnostiserte voksne med ADHD hos Pegasus (2019), Kvinner og ADHD hos ADHD Norge (2018) og Fagkonferanse om Status ADHD, hvor står vi nå? arrangert av ADHD Norge (2017).

Andrew er en fagperson med stort engasjement for å holde seg oppdatert på de siste forskningsresultatene og behandlingsmetodene innen ADHD-feltet, og tilbyr individuelt tilpasset oppfølging til pasientene. Dette gjør at han kan tilby sine pasienter den best mulige behandlingen og resultater over tid. Er du interessert i å vite om du kan være en kandidat for ADHD-utredning? Ta gjerne kontakt med Andrew på e-post (psykolog@harar.no) for å diskutere dine muligheter. Han vil gjerne hjelpe deg på veien mot et høyere funksjonsnivå og bedre livskvalitet med ADHD.

Siste vurderinger av Psykolog Andrew Harar

Totalt misforståelse

Dro for potensiell ADHD-utredning

Slet først med å finne frem, psykologen var i tillegg forsinka. Forklarte ikke noe om hva som skulle skje, men lurte på hvorfor jeg egentlig var der. Jeg opplevde som at han opplevde at jeg bare var oppmerksomhetssøkende.

Stilte noen flere spørsmål, men de var så utydelig at jeg ikke klarte å svare. Sjelden jeg har kommunisert så dårlig med noen, dessverre.

ADHD utredning

Andrew Harar Skrevet

Var hos Andrew for utredning og fikk hjelpen jeg trengte pluss mer. Han er en dyktig psykolog som tar seg tid, har forståelse og man føler at man blir hørt. En veldig god opplevelse og anbefales på det sterkeste.

Trygg og ekstremt dyktig

Andrew Harar Skrevet

Fått formidabel hjelp med utredning av ADHD. Følt meg ivaretatt og forstått igjennom hele prosessen.