Logo for Psykolog Andrew Harar

Psykolog Andrew Harar

Logo for Psykolog Andrew Harar

Om klinikken

Andrew Harar er en erfaren psykolog med kompetanse innen utredning, diagnostisering og behandling av lettere til alvorlige psykiske lidelser. Andrew har 6 års erfaring i Spesialisthelsetjenesten fra Psykisk Helsevern (PHV) og Tverrfaglig Spesialisert Rusbehandling (TSB), og har jobbet som psykolog ved Volvat Medisinske Senter siden 2016. For øyeblikket, og frem til 2024, tar Andrew kun pasienter for ADHD-utredning, behandling og oppfølging.

ADHD utredning, behandling og oppfølging
Andrew har utredet ADHD i over 10 år og siden 2020 har han utelukkende jobbet med ADHD-utredninger, behandling og oppfølging. Utredningen følger Nasjonal Faglig Retningslinje (oppd.4/22) og National Institute for Health and Care Excellence (NICE) sine retningslinjer for å sikre høy kvalitet på ADHD-utredninger. Andrew holder seg faglig oppdatert ved å delta på kurs og konferanser. Han har blant annet deltatt:

• 2023: 9th World Congress on ADHD, Modernising the concept of ADHD: ADHD World Federation
• 2022: ADHD-oppdatering : Norsk Psykiatrisk Forening
• 2021: 8th World Congress on ADHD, From child to adult disorder : ADHD World Federation
• 2019: Psykoedukativt Gruppeveilederkurs for voksne med ADHD : Pegasus
• 2018: Kvinner og ADHD : ADHD Norge
• 2017: Fagkonferanse om Status ADHD, hvor står vi nå? : ADHD Norge

Andrew er en fagperson med stort engasjement for ADHD-feltet og holder seg oppdatert på den siste forskningen. Han tilbyr ADHD-utredning, behandling og oppfølging som er forankret i en evidensbasert tilnærming.

Bestill time
Pasienter hos Andrew får en grundig utredning og oppfølging som gir økt funksjonsnivå og livskvalitet. Er du interessert i å vite om du kan være en kandidat for ADHD-utredning? Ta gjerne kontakt med Andrew på e-post (psykolog@harar.no) for bestilling av en vurderingssamtale.

Telefonnummer411 72 077411 72 0 ...
Stortingsgata 30 0161 Oslo

Siste vurderinger av Psykolog Andrew Harar

Trygg, hjelpsom og lett å prate med

Andrew Harar Skrevet

Jeg gikk nylig til Andrew for en ADHD utredning. Jeg har gått til flere psykologer gjennom årene, og dette har helt klart vært den beste opplevelsen jeg har hatt. Andrew er lett å prate med og trygg. Har alltid følt meg sett og hørt hos han, og ikke bare «en av mange». Han er også veldig kunnskapsrik, og har gjennom hele prosessen vært flink til å informere, gi råd og veilede. Servicen er upåklagelig, veldig fleksibel og tilgjengelig, som gjorde at utredning ikke tok lang tid, og det har alltid vært hjelp å få. Det merkes at Andrew bryr seg om de han møter, og ønsker å hjelpe.

Jeg er veldig takknemlig for behandlingen og hjelpen Andrew har gitt meg. Jeg har det bedre med meg selv, klarer å studere og fungerer generelt bedre i hverdagen. Anbefaler Andrew på det sterkeste!

Trygg, dyktig og føler meg sett.

Andrew Harar Skrevet

Vært hos han for utredning av ADHD. Har en dypere forståelse av meg selv. Føler meg både sett og hørt.
Utrolig dyktig og effektiv psykolog. Han er lett å snakke med, så den tiden jeg gruer meg iforkant forsvant fort. Utrolig fornøyd! Anbefales på det varmeste.

True professional

Andrew Harar Skrevet

Getting in contact with Andrew was a turning point in my journey with ADHD, after 36 years u diagnose. His expertise, combined with a deeply compassionate approach, confirmed my diagnosis and revolutionized my management strategies. Andrew not only offered personalized treatment that resonated with my unique challenges but also empowered me with practical tools and coping mechanisms. Their support has been instrumental in helping me navigate life with newfound confidence and understanding. I am profoundly grateful for the positive impact he has had on my life and highly recommend them to anyone seeking guidance in managing ADHD.

Kunnskapsrik, forstående og trygg

Andrew Harar Skrevet

Jeg kom til Andrew for ADHD-utredning grunnet lang ventetid hos DPS.

Andrew var imøtekommende og grundig. Gjennom prosessen har jeg fått en enorm forståelse for meg selv, samt ulike strategier og resurser man kan ta i bruk for å navigere seg gjennom utdanning og hverdag.

Etter en ryddig, behagelig og effektiv utredning kan jeg anbefale Andrew på det varmeste.

Trygg,rask og effektiv!

Andrew Harar Skrevet

Jeg kom til Andrew for utredning av ADHD- etter oppfordring fra annen psykolog. Han har vært svært effektiv og tydelig gjennom hele prosessen, ikke minst tålmodig! Jeg har følt meg ivaretatt og blitt tatt på alvor!
Jeg anbefaler Andrew på det sterkeste!
Hilsen kvinne 39 år