Atlas Medisinske Senter

• Allmennlegespesialist og fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Atlas Medisinske Senter

Flink og vennlig fastlege

Lege: Allan Adrian Skrevet

Har kun gode ord å si om Adrian. Veldig flink og vennlig lege. Han hører på alt man sier, undersøker godt og grundig og henviser videre til spesialister ved behov. Føler meg godt ivaretatt av han. Det er også veldig lett å få time hos han som jeg setter veldig stor pris på.

Legebesøket ble en skrekkopplevelse

Lege: Allan Adrian Skrevet

Adrian var ok, men lite interessert i meg som person. Jeg fikk få klare svar på det jeg kom for. Resepsjonisten feilet på blodprøven to ganger, før hun fikk nok blod tredje gangen. Hun skyldte på at jeg ikke "hold det tilbake" og "burde tatt meg luft i pausen", eller noe lignende. Dette var riktignok mitt første (og eneste) besøk på dette legesenteret.

skal ikke tilbake til han.

Lege: Allan Adrian Skrevet

Legen min hadde ingen ledig time den dagen jeg trengte hjelp, så jeg tok den timen jeg fikk hos en annen lege. Da jeg kom inn døren ble jeg ikke hilst på. veldig kald lege. Det så ut til at han ville få meg ut av legekontoret så fort som mulig.
Skal i hvertfall ikke tilbake til han.

Beste legen jeg har hatt!

Lege: Allan Adrian Skrevet

Allan er en veldig sympatisk mann som bryr seg om pasientene sine. Han virker faglig dyktig og oppdatert, i tillegg til at han bryr seg om pasientene sine. Han spør alltid om hvordan jeg har det, og om det er noe mer jeg lurer på. Stor kontrast til min forrige lege, som ikke tok seg tid til slikt. Han er en god lytter og henviser raskt videre til spesialist om nødvendig. Han tar gjerne tak i ting med en gang, og ringer sykehus, røntgen eller hva det skal være mens jeg sitter hos ham. Det er supert at han får ting gjort! Han er også lett å prate med. Alltid presis til avtalt tid og tar seg god tid med meg.