Allan Adrian

Smedgata 49 0651 Oslo
Allan Adrian er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Allan Adrian

Är supernöjd!

Allan Adrian är min fastlege, och har varit det under tre års tid.
Måste säga att han är den bästa fastlegen jag haft.

Han tar sig tid och lyssnar.
Jag uppskattar även att han diskuterar de olika behandlingsalternativen, och låter dig ha synpunkter på vad som passar dig bäst!

Känner att jag blir hörd och förståd!

En av byens beste leger

Utrolig fornøyd med Dr. Adrian som fastlege. Han tar ting på alvor og er faglig meget dyktig. Behagelig å prate med. Absolutt en av byens beste.

Empatisk, kunnskapsrik og forståelsesfull. Unik.

Allan Adrian er en av de beste legene jeg har møtt - og jeg har møttes et par... Kombinasjonen av svært dyktig og kunnskapsrik lege går sjelden hånd i hånd med en empatisk, forståelsesfull, ydmyk person, som stadig er på søken etter ny kunnskap som gavner oss som pasienter.
Anbefales på det varmeste!

Strålende fastlege

Adrian er en strålende fastlege. Han er veldig effektiv samtidig som han er tålmodig, forståelsesfull, og veldig kompetent. Anbefales på det sterkeste.

Uheldig opplevelse med fastlege

Føler ikke jeg ble tatt hensyn til av denne fastlegen. Søkte henvisning til hudlege og ble opplyst om at det var en ventetid på opp til et halvt år. Etter et halvår var gått ringte jeg inn og purret inn henvisningen. Da jeg omsider fikk henvisning var det til en privat hudklinikk der jeg like gjærne kunne gått dagen etterpå.

Da legen ble konfrontert med dette sa han bare at han ikke viste at klinikken var privat, noe som jeg har vanskelig for å tro.

legen kan bli bedre på kommunikasjon og å følge opp pasienter, samt å legge seg flat når feiler er begått istedet for å komme med unskyldnigner.