Allan Adrian

Tlf: 22 35 80 90 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Allan Adrian er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Allan Adrian

Tilgjengelig og Trygg

Har vært pasient hos Dr. Adrian siden jeg flyttet til Oslo, og jeg setter stor pris på hans innsikt og engasjement. Han er alltid fokusert på min helse situasjon, og jeg opplever at jeg er både sett og hørt hver gang vi møtes. Han skaper 'peace of mind' med hans tilstedeværelse under konsultasjonen. Jeg anbefaler Dr. Adrian til alle som søker en dyktig fastlege.

Fantastisk lege!

Fantastisk kompetent lege både når det gjelder det faglige og kommunikasjonen med pasienter. Han er en veldig effektiv så det er kanskje ikke mye meningsløs småprat hos Dr. Adrian, men han får ting gjort og det er det viktigste. Noen vil like den stilen, noen vil kanskje oppfatte det som om legen er uinteressert, men Allan Adrian er veldig dyktig. Jeg føler at jeg blir tatt seriøst og møtt med respekt, og at han har et genuint ønske om å hjelpe. Rett og slett en helt fantastisk lege!

Lytter ikke til meg som pasient

Opplever å ikke bli tatt seriøst. Går alltid ut fra legekontoret og føler meg som en byrde uansett om det er snakk om en halsbetennelse eller annen sykdom. Virker som alt skal skje i et hastverk slik at jeg opplever at jeg ikke får satt ord på det jeg kom dit for. Er veldig tungt å være syk og allerede føle at man ikke strekker til, det blir enda verre når legen virker mistroisk og ikke bruker tid på å lytte til meg.

Tar seg god tid

Bruker tilstrekkelig tid til at jeg føler meg forstått, god til å lytte.
Oppleves effektiv uten å stresse.

Är supernöjd!

Allan Adrian är min fastlege, och har varit det under tre års tid.
Måste säga att han är den bästa fastlegen jag haft.

Han tar sig tid och lyssnar.
Jag uppskattar även att han diskuterar de olika behandlingsalternativen, och låter dig ha synpunkter på vad som passar dig bäst!

Känner att jag blir hörd och förståd!