Allan Adrian

Autorisasjon (2010)

0 av 2000

1 person

Atlas Medisinske Senter Telefonnummer22 47 30 1022 47 30 ...
v/Atlas Medisinske Senter Dronningens gate 40 0154 Oslo
Allan Adrian er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Allan Adrian

Veldig dårlig service

Veldig vanskelig å få time selv om det er øyeblikkelig. Jeg får dårlig service på telefon åpningstiden er sent på dagen.

Fikk ikke time fordi jeg var syk.

Har aldri truffet Allan i person. Oppsøkte legekontoret for første gang etter 2 måneder med forkjølelseslignende-symptomer for å få beskjed om at jeg ikke kunne få time så lenge jeg var syk i tilfelle det var smittsomt, og at jeg måtte vente til jeg var bedre. Eneste legekontoret jeg har vært borti som ikke tar imot syke pasienter. Tror ikke det var Allan jeg pratet med på telefon.

Ellers er de kun tilgjengelig på telefon mellom 9-10 og 12-14 på hverdager. Synes dette tidsrommet også er i minste laget.

Har nå byttet fastlege.

Veldig skuffende opplevelse

Jeg har vært hos Dr. Adrian to ganger om jeg husker riktig. Første gang har han funnet ut og løst problemet mitt ganske greit. Men, andre gang var det veldig skuffende. Jeg er opprinnelig fra en by som ble ødelagt av gjordskjelver som skjedde i Tyrkia for to uker siden. Jeg har mistet slaktinger, bekjente, og venner i gjordskjelvet. Ikke minst, nesten alt er ødelagt der jeg er født og vokset, og hvor familien min fortsatt bor med store problemer og usikkerhet nå. Jeg kunne ikke jobbe noen dager pga. psykologisk situasjonen min og ble enige med arbeidsplassen min til å ta delvis sykmelding for en stund. Jeg har sendt en melding til Dr. Adrian og forklarte situasjonen, og fikk svar om at han trenger å snakke med meg for å kunne ha gitt en sykmelding. Jeg har da besøkt ham og han sa at jeg trenger å ha en psykologisk sykdom for å få sykmelding, og foreslått noen andre løsninger som har gjort meg føle enda verre fordi jeg kunne se at han har ikke tenkt om meg og var lite interessert i å høre hva jeg sier. Han har nektet det igjen og foreslått at psykologen min ringer ham. I tillegg måtte jeg betale for disse to «behandlingene» (svar til min epost og kontorbesøk). Dagen etter psykologen min har ringt ham og sendt meg en melding om at Dr. Adrian fortsatt mener at han kan ikke gi sykmelding og jeg må snakke med arbeidsgiveren om tilrettelegging. Jeg fortsatt forstår ikke hvorfor han oppførte seg sånn. Det er også vanskelig å forstå for kollegene og vennene mine. Men, jeg ikke har energi til å prøve å finne det ut. Jeg har nå byttet ham og kan rett og slett si at han mangler empati i høy grad og anbefaler ham ikke. Dette var veldig skuffende opplevelse, på toppen av katastrofen jeg har opplevd i hjemmebyen min og psykologisk situasjonen jeg er i. For å gi litt kontekst er det første gang i livet mitt at jeg har trengt å snakke med en psykolog og første gang i arbeidslivet mitt har jeg trengt å få sykmelding.

TRYGG!

Altså en av de beste fastlegene jeg har hatt. Han er dyktig, forståelsesfull, og gir meg både råd og strekker alltid ut en arm. Veldig veldig flink! Anbefales virkelig på det sterkeste.

Total mangel på empati og interesse

Jeg har hatt fem samtaler med Allan Adrian, og gjengangeren er at han viser null interesse i meg og min helse. Jeg håper andre har bedre erfaring med han enn meg, for dette har vært ubehagelig og veldig kjedelig som rådvill ung mann som opplever at jeg ikke får noe hjelp eller råd om hvordan jeg kan bli frisk. Et eksempel på hans manglende interesse er at han såvidt ser på meg under konsultasjonen og i stedet for å si at "nå er timen over", så sitter han bare å trykker på pcen til jeg spør om timen er ferdig og om jeg skal gå. Jeg skriver ytterst skjelden noe form for review, men valg av fastlege kan være avgjørende for folks helse, så jeg råder folk om å unngå denne legen om mulig.