Allan Adrian

Tlf: 22 35 80 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Allan Adrian er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Allan Adrian

Tar seg god tid

Bruker tilstrekkelig tid til at jeg føler meg forstått, god til å lytte.
Oppleves effektiv uten å stresse.

Är supernöjd!

Allan Adrian är min fastlege, och har varit det under tre års tid.
Måste säga att han är den bästa fastlegen jag haft.

Han tar sig tid och lyssnar.
Jag uppskattar även att han diskuterar de olika behandlingsalternativen, och låter dig ha synpunkter på vad som passar dig bäst!

Känner att jag blir hörd och förståd!

Helt uinteressert

Virket som han bare var fornøyd med å blitt lege, følte jeg bare ble kastet ut for å betale uten noen innsats for å finne ut hva som var galt.

En av byens beste leger

Utrolig fornøyd med Dr. Adrian som fastlege. Han tar ting på alvor og er faglig meget dyktig. Behagelig å prate med. Absolutt en av byens beste.

Empatisk, kunnskapsrik og forståelsesfull. Unik.

Allan Adrian er en av de beste legene jeg har møtt - og jeg har møttes et par... Kombinasjonen av svært dyktig og kunnskapsrik lege går sjelden hånd i hånd med en empatisk, forståelsesfull, ydmyk person, som stadig er på søken etter ny kunnskap som gavner oss som pasienter.
Anbefales på det varmeste!

Strålende fastlege

Adrian er en strålende fastlege. Han er veldig effektiv samtidig som han er tålmodig, forståelsesfull, og veldig kompetent. Anbefales på det sterkeste.

Uheldig opplevelse med fastlege

Føler ikke jeg ble tatt hensyn til av denne fastlegen. Søkte henvisning til hudlege og ble opplyst om at det var en ventetid på opp til et halvt år. Etter et halvår var gått ringte jeg inn og purret inn henvisningen. Da jeg omsider fikk henvisning var det til en privat hudklinikk der jeg like gjærne kunne gått dagen etterpå.

Da legen ble konfrontert med dette sa han bare at han ikke viste at klinikken var privat, noe som jeg har vanskelig for å tro.

legen kan bli bedre på kommunikasjon og å følge opp pasienter, samt å legge seg flat når feiler er begått istedet for å komme med unskyldnigner.

Flink og vennlig fastlege

Har kun gode ord å si om Adrian. Veldig flink og vennlig lege. Han hører på alt man sier, undersøker godt og grundig og henviser videre til spesialister ved behov. Føler meg godt ivaretatt av han. Det er også veldig lett å få time hos han som jeg setter veldig stor pris på.

Legebesøket ble en skrekkopplevelse

Adrian var ok, men lite interessert i meg som person. Jeg fikk få klare svar på det jeg kom for. Resepsjonisten feilet på blodprøven to ganger, før hun fikk nok blod tredje gangen. Hun skyldte på at jeg ikke "hold det tilbake" og "burde tatt meg luft i pausen", eller noe lignende. Dette var riktignok mitt første (og eneste) besøk på dette legesenteret.

skal ikke tilbake til han.

Legen min hadde ingen ledig time den dagen jeg trengte hjelp, så jeg tok den timen jeg fikk hos en annen lege. Da jeg kom inn døren ble jeg ikke hilst på. veldig kald lege. Det så ut til at han ville få meg ut av legekontoret så fort som mulig.
Skal i hvertfall ikke tilbake til han.

Beste legen jeg har hatt!

Allan er en veldig sympatisk mann som bryr seg om pasientene sine. Han virker faglig dyktig og oppdatert, i tillegg til at han bryr seg om pasientene sine. Han spør alltid om hvordan jeg har det, og om det er noe mer jeg lurer på. Stor kontrast til min forrige lege, som ikke tok seg tid til slikt. Han er en god lytter og henviser raskt videre til spesialist om nødvendig. Han tar gjerne tak i ting med en gang, og ringer sykehus, røntgen eller hva det skal være mens jeg sitter hos ham. Det er supert at han får ting gjort! Han er også lett å prate med. Alltid presis til avtalt tid og tar seg god tid med meg.