Majorstuen Medisinske

Kirkeveien 65 0364 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Majorstuen Medisinske

Profesjonell og empatisk fastlege

Lege: Christer Torgilstveit Larsen Skrevet

Legen møter deg der du er, han er forståelsesfull og uten tvil empatisk. Han er en god lytter, så man føler at man fikk tatt opp problemstillingene sine der man blir sett, hørt og forstått. Han er tålmodig og man får ingen følelse av at du er til bry selv om han som alle andre fastleger har mye å gjøre. Det er lett å merke at han har veldig god i faget sitt da han veldig raskt kommer til gode løsninger på problemstillingen. Anbefaler Dr. Torgilstveit Larsen, da han uten tvil egner seg som lege. Sekretæren er også alltid vennlig og profesjonell.

Kunnskapsrik, lyttende,løsningsorientert og effektiv

Lege: Christer Torgilstveit Larsen Skrevet

Som familie på 5 er vi ofte til legen med smått og stort. Christer lytter alltid og gir gode, forståelsesfulle løsningsforslag. Han er effektiv uten at det går på bekostning av følelsen av å bli hørt og tatt på alvor. Med flere legetimer i uka innimellom er effektiviteten noe vi setter pris på. Mye fikses også på en god måte med ekonsultasjon eller over telefon. Resepsjonen er tilgjengelig, kort ventetid på tlf og time på dagen uten problem når det er behov for det.

Vi er heldige pasienter

Lege: Christer Torgilstveit Larsen Skrevet

Sympatisk, tålmodig, engasjert, kunnskapsrik, lyttende, behagelig, profesjonell, rett og slett en super fastlege.

Trygg, kunnskapsrik, snill

Lege: Christer Torgilstveit Larsen Skrevet

Dr Christer er snill og kunnskapsrik, god lyter som tar seg tid, du føler deg sett og hørt, jeg er veldig fornøyd.

Eksepsjonelt dyktig

Lege: Christer Torgilstveit Larsen Skrevet

Christer Torgilstveit Larsen er en svært dyktig fastlege. Han tar seg god tid til pasientene, setter seg inn i situasjonen, gir god veiledning og trygge råd. Han er flink til å få pasienten til å føle seg sett og hørt. Jeg har aldri hatt en så god fastlege som Dr. Larsen.