Hemne Legesenter

Telefonnummer72 45 00 3072 45 00 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Helsetunveien 7200 Kyrksæterøra

Siste vurderinger av Hemne Legesenter

Uansvarlig

Lege: John Midtlyng Strandheim Skrevet

Jeg opplever John Strandheim som dårlig egnet til å være lege. Jeg opplever at han overser viktig informasjon. Jeg opplever at han i for stor grad skriver ut medisiner ukritisk, uten å ta hensyn til evt. bivirkninger og uten å ta hensyn til de anbefalinger som produsenten av medisinene kommer med. Jeg opplever at han er dårlig egnet til å vurdere egen habilitet.

Kunnskapsrik

Lege: John Midtlyng Strandheim Skrevet

Flink til å kommunisere, klarer å holde en god samtale uansett tema. Pålitelig og hjelper til så godt han kan, sender deg videre til spesialist hvis nødvendig eller hvis han ikke vet hva problemet er.

Kunnskapsrik og behagelig.

Lege: John Midtlyng Strandheim Skrevet

John er en dyktig faglig kunnskapsrik lege. Han er sosialt inkluderende og har alltid tid til den gode samtalen.
Meget tilfredsstillende med John som fastlege.

Hemnes beste fastlege.

Lege: Jan Erik Ho Phan Skrevet

Jan Erik er en sjeldent dyktig lege, hans evne til og lytte, forstå og samhandle med pasienten er fantastisk. Jeg er strålende fornøyd med Jan Erik som min fastlege.

God lege

Lege: Else Rita Malcolmsen Skrevet

Legen lytter, kommer med råd. Litt lang ventetid for time. Finner gjerne gode løsninger på det meste.