Volvat Drammen

Tomtegata 36 3012 Drammen

Siste vurderinger av Volvat Drammen

Blandet inntrykk

Lege: Pei Fang Skrevet

Følte først at han tok oss på alvor, men etter at behandlingen han anbefalte (medikamentell) ikke hjalp så opplevde vi heller dårlig oppfølging. I vårt tilfelle var kirurgi neste steg, men når det ble et faktum så betvilte han plutselig nødvendigheten av dette. Han at han fint kunne henvise til operasjon, men at han ikke anbefalte dette. Kom også med en særdeles ubehagelig skrekkhistorie om en annen pasient som hadde gjennomgått samme operasjon. Siden pasienten her var vårt barn så opplevde vi dette nokså drøyt, spesielt siden plagene var av en slik karakter at vi selv skjønte at operasjon ikke var til å komme utenom.

Så her er vi ikke helt fornøyd med dr. Fang sin vurdering og behandling. Synes også det var vanskelig å kommunisere og få gitt den informasjonen som var vesentlig å gi, da han ikke virket veldig interessert i det vi hadde å si

Veldig punktlig, vennlig og god formidling av resultater

Lege: Hans Kristian Wethal Skrevet

Lett tilgjengelig klinikk med gode parkeringsmuligheter utenfor døren. Vennlig personale. Totalopplevelsen var veldig god. Kan absolutt anbefales.

Litt lei av pasienter

Lege: Tayyaba Qureshi Skrevet

Virket meget lei av sitt eget yrke. Burde nok ikke arbeide med mennesker. Nedlatende og ville helst ga deg raskt ut. Selv om man betaler for den tiden som er satt av.

Forutinntatt

Lege: Tayyaba Qureshi Skrevet

Konsultasjon for første gang som nytt medlem av Volvat (gratis helsekontroll). Møter lege Tayyaba Qureshi. Svarer ikke til forventninger en kanskje har til et privat helseforetak som Volvat... Sitter i det store og det hele med en opplevelse av å ikke bli tatt på alvor. Legen lytter ikke, men gir heller konklusjoner og vurderinger ut i fra det hun selv "tror" basert på noen minutters samtale, foreløpige tilgjengelige blodtrykksverdier og EKG-mål dvs. totalt ignorerer helheten. Legen nærmer kaster ut u.t. fordi hun er sent ute til neste pasient. U.t. er kvinne 30 + år og astmatiker, men blir ikke tilbudt undersøkelse av brystene eller spirometri på helsekontrollen. Legen snakker lavt, er en motsetning til transparens og oppleves distansert og uempatisk.