Eureka Kiropraktikk Sandvika

Rådmann Halmrastsvei 4 1337 Sandvika

Siste vurderinger av Eureka Kiropraktikk Sandvika

Flink, kunnskapsrik og hyggelig

Kiropraktor: Axel Wessel Hilland Skrevet

Jeg var i utgangspunkt skeptisk til å slippe en kiropraktor løs på kroppen min, men en av Axels pasienter skrøt så veldig av ham og sa om og om igjen at jeg burde gå til ham, så til slutt kapitulerte jeg. Det er nå noen år siden, og jeg har ikke angret et øyeblikk. Fra dag en følte jeg meg godt ivaretatt og at jeg var i gode hender, i dobbel forstand. Axel er flink til å stille diagnoser og gi riktig behandling, tuftet på solid fagkunnskap, og han er veldig hyggelig å samarbeide med. Etter innledende intensiv behandling har jeg gått til regelmessig «vedlikehold», og takket være ham har jeg et temmelig knirkefritt liv, alderen til tross (godt over 70). Jeg føler meg absolutt trygg og fornøyd som hans pasient.

Kunnskapsrik og god på oppfølging

Kiropraktor: Axel Wessel Hilland Skrevet

Axel har vært fantastisk til å følge opp vår tenåringssønn som er aktiv i flere idretter og erfart flere vokserelaterte plager gjennom årene. Axels interesse og kunnskap om idrettsskader har vært avgjørende for rask identifisering av årsak til plagene og etterfølgende behandling enten hos han selv eller andre spesialister hos Eureka. Han er tydelig og hyggelig i sin kommunikasjon med både barn og foreldrene!

Superkompetent og hyggelig.

Kiropraktor: Axel Wessel Hilland Skrevet

Har vært flere ganger hos Axel. Servicen er upåklagelig, og han gjør underverker for kroppen. Går nå månedlig så jeg får det vedlikeholdet jeg fortjener. 😃

Super behandling

Kiropraktor: Axel Wessel Hilland Skrevet

Axel er flink, vennlig og kunnskapsrik. Jeg har gått til han i over tre år og er alltid like fornøy. Han har behandlet flere ulike skader/plager jeg har fått via jobben, og kommer med gode råd om oppbygging/styrking for å unngå fremtidige vondter i de samme stedene 👍🏼

Kjempegod behandler!

Kiropraktor: Axel Wessel Hilland Skrevet

Veldig hyggelig og trygg behandler som tar seg til til å bli kjent med hele mennesket. Veldig dyktig. Alltid hyggelig å komme til Axel!