EstMed Klinikken

Telefonnummer995 59 755995 59 7 ...
Sognsveien 75E 0855 Oslo

Siste vurderinger av EstMed Klinikken

Trygg og kunnskap

Lege: Ingemar Havemann Skrevet

Ingemar Havemann er en fantastisk kirurg. Utførte plastikkirurgi hos ham for to uker siden og fikk super oppfølging hele veien.
Han tar henvendelsen på alvor og gjør heller mer enn mindre. Han er hyggelig og oppmerksom og tar seg tid, forståelsesfull, faglig dyktig- og bryr seg virkelig om pasientene. Anbefales på det sterkeste!

Helt topp

Ingemar Havemann
Er så flink å profesjonell kirurg, det er ingen tvil om at han er en plastikkirurg
På et topp nivå.
[Navn fjernet av moderator]

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Ingemar Havemann Skrevet

Ingemar Havemann utmerker seg ved å kombinere profesjonalitet og omsorg på en imponerende måte. Han er en dyktig lege med omfattende kunnskap innen sitt fagområde. Han formidler informasjon på en klar og forståelig måte, og hans tilgjengelighet gir ekstra trygghet og ro.

Jeg har aldri vært i tvil, da Ingemar har alltid tatt seg tid til grundig forklaring og viste en genuin interesse for å løse problemene mine på best mulig måte. Hans evne til å ta pasienter på alvor skaper tillit, og jeg følte meg svært bekymringsløs til tross for min opprinnelige frykt og skepsis før min operasjon. Ingemars beroligende tilnærming var eksemplarisk, og jeg kunne ikke vært mer tilfreds med resultatet.

Jeg vil sterkt anbefale Ingemar til andre, da han har vist seg å være en lege av høy kvalitet som virkelig bryr seg om pasientenes velvære.