Logo for Eidel Tannlegesenter

Eidel Tannlegesenter

Logo for Eidel Tannlegesenter

Om klinikken

Velkommen til Eidel Tannlegesenter på Eidsvoll. Vi er en nylig etablert tannklinikk som legger vekt på moderne utstyr, ekspertise og omsorg for våre pasienter.

God munn- og tannhelse starter med regelmessige tannlegeundersøkelser. Her på Eidel Tannlegesenter ønsker vi å sikre at hver pasient mottar en grundig og skånsom undersøkelse. Vi spesialiserer oss på å hjelpe pasienter med tannlegeskrekk, og vårt fremste mål er å gjøre hvert besøk så behagelig og stressfritt som mulig.

Vi tilbyr et bredt spekter av behandlinger, både for helhetlig tannpleie og estetiske behov. Vårt erfarne team er dedikert til å levere den høyeste standarden innen tannbehandling. Vi er engasjert i pasientens velvære og holder oss oppdatert på de nyeste fremskrittene innen tannhelse.

Våre åpningstider er fleksible for å imøtekomme din timeplan. Vi ser frem til å ta vare på dine tannhelsebehov og gi deg en positiv opplevelse hos Eidel Tannlegesenter.

Eidel Tannlegesenter holder til i Eidsvoll

1 vurdering

Siste vurderinger av Eidel Tannlegesenter

Bra opplegg

Tannlege: Adel Khairy Skrevet

Rask og imøtekommen- løsningsorientert. Fiksa flere ting på en gang- følte meg veldig ivaretatt. Anbefales