Meråker legekontor

Telefonnummer74 81 33 3074 81 33 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Rådhusgata 6 7530 Meråker

Siste vurderinger av Meråker legekontor

Er aldri på jobb

Lege: Eva Anita Fordal Skrevet

Jeg har hatt Fordal som fastlege i sju år, og har i løpet av denne tiden vært mye hos lege, da jeg har hatt noen arbeidsulykker og annen sykdom. Har i løpet av disse sju årene kun fått én eneste time hos henne, da hun ellers ikke har vært tilstede. Frustrasjonen toppet seg denne uken da jeg fikk beskjed om at timen jeg hadde bestilt måtte utgå fordi legen uke var på jobb. Dette var tredje forsøk på rad på å bestille time, ved alle tre tilfeller fikk jeg beskjed via SMS om at timen utgikk, under en halvtime før timetidspunktet. Enormt frustrerende, spesielt siden dette hastet for min del.
Hun var vel grei nok den ene timen jeg så henne, men dette blir rett og slett for dumt. Har nå byttet til annen fastlege ved annet legekontor og er godt fornøyd med det.

Utrolig dyktig lege!

Lege: Arnstein Hegge Skrevet

Rolig og behagelig. Hører på det du har å si uten å avbryte deg.
Veldig nøye med undersøkelser. Og sender deg til rønken eller spesialist om det er noe han er litt usikker på.

Profesjonelt. Livredderen.

Lege: Knut Furuseth Skrevet

En Lege som reddet ikke kun et liv. Legen som kan bruke mye ekstra tid for å vurdere dine ønsker. En flott Lege som lytter og hører på det du sier. Kunnskapsrik og en som faktisk ønsker å hjelpe deg.

Lege: Knut Furuseth Skrevet

Knut er en hyggelig og snill mann, men som lege er han utdatert og ikke særlig løsningsorientert

Omstendig lege

Lege: Eva Anita Fordal Skrevet

Snill og hyggelig, virker å lytte til pasienten og er nøye før hun setter noen diagnose.