Meråker legekontor

Rådhusgata 6 7530 Meråker

Siste vurderinger av behandlere ved Meråker legekontor

Høy på pæra.

Lege: Haeng Nam Park Skrevet

Værste lege G. Kommune har hatt. Oppfølging eksisterer ikke hos hannes ordforråd da jeg fremdeles venter etter 18 mnd på det.. Forteller hele kontoret at pasient er en belastning. Avvisning å legg på røret ved telefon kontakt.. Sender regning på full time ved elektronisk resept forespørsel. Virker seriøs di første minutter av time men det går fort over. Så kan bare si GOOD LUCK TEL DI SOM HAR HAN VIDERE..

Old style lege - god dialog med pasient

Lege: Haeng Nam Park Skrevet

Virker grundig, interessert i pasienten, og kunnskapsrik. Som pasient hos andre fastleger, har det vært min jobb å følge opp at fastlegen gjorde det han sa han skulle gjøre. Park derimot tar selv jobben med å følge opp sine pasienter.

Dyktig

Lege: Haeng Nam Park Skrevet

Tar seg god tid og er flink til å lytte. Viser omsorg og er alltid fornøyd etter og ha vært hos han.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Haeng Nam Park Skrevet

Jeg opplever at jeg blir tatt på alvor og får bra oppfølging. Vi kommuniserer bra og jeg har full tillit til legen min.

Er aldri på jobb

Lege: Eva Anita Fordal Skrevet

Jeg har hatt Fordal som fastlege i sju år, og har i løpet av denne tiden vært mye hos lege, da jeg har hatt noen arbeidsulykker og annen sykdom. Har i løpet av disse sju årene kun fått én eneste time hos henne, da hun ellers ikke har vært tilstede. Frustrasjonen toppet seg denne uken da jeg fikk beskjed om at timen jeg hadde bestilt måtte utgå fordi legen uke var på jobb. Dette var tredje forsøk på rad på å bestille time, ved alle tre tilfeller fikk jeg beskjed via SMS om at timen utgikk, under en halvtime før timetidspunktet. Enormt frustrerende, spesielt siden dette hastet for min del.
Hun var vel grei nok den ene timen jeg så henne, men dette blir rett og slett for dumt. Har nå byttet til annen fastlege ved annet legekontor og er godt fornøyd med det.