Meråker legekontor

Rådhusgata 6 7530 Meråker

Siste vurderinger av behandlere ved Meråker legekontor

Dyktig, blid og hyggelig

Lege: Eva Anita Fordal Skrevet

Har hatt Eva som fastlege i mange år og jeg er veldig fornøyd.
Hun møter meg alltid med et smil og er veldig tilstede og lyttende ved konsultasjon.
Opplever at Eva er både kunnskapsrik og oppdatert.

Fraværende

Lege: Eva Anita Fordal Skrevet

Flink når hun er tilstede, helt til man sjekker henvisninger som skulle hvert sendt. Så når du sjekker, så er det aldrig gjort, hun har kun ringt deg å varslet avslaget selv.
Flink med barna helt til disse timene å ble avist på slutten. Har ny lege nå, som fungerer.

Kanonlege

Lege: Berit Aarnes Jørstad Skrevet

Kjempeflink i faget sitt, hun er grundig, og følger deg tett opp. Jeg kan anbefale henne på det varmeste!

Er aldri på jobb

Lege: Eva Anita Fordal Skrevet

Jeg har hatt Fordal som fastlege i sju år, og har i løpet av denne tiden vært mye hos lege, da jeg har hatt noen arbeidsulykker og annen sykdom. Har i løpet av disse sju årene kun fått én eneste time hos henne, da hun ellers ikke har vært tilstede. Frustrasjonen toppet seg denne uken da jeg fikk beskjed om at timen jeg hadde bestilt måtte utgå fordi legen uke var på jobb. Dette var tredje forsøk på rad på å bestille time, ved alle tre tilfeller fikk jeg beskjed via SMS om at timen utgikk, under en halvtime før timetidspunktet. Enormt frustrerende, spesielt siden dette hastet for min del.
Hun var vel grei nok den ene timen jeg så henne, men dette blir rett og slett for dumt. Har nå byttet til annen fastlege ved annet legekontor og er godt fornøyd med det.

Trygg og god.

Lege: Berit Aarnes Jørstad Skrevet

Verdens beste fastlege! Trygg, god, flink, kunnskapsrik. Aldri følt meg så godt ivaretatt før. Alle som får sjansen til å være hennes pasient er i trygge hender.