Alléen Legesenter DA

Telefonnummer76 96 93 0076 96 93 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kirkegata 36 8501 Narvik

Siste vurderinger av Alléen Legesenter DA

Erfaren og forståelsesfull

Lege: Jack Sommerseth Skrevet

Her får man veldig god hjelp når man trenger det. Hyggelig og empatisk lege med masse erfaring som kommer med gode råd.

For meg den rette legen

Lege: Jack Sommerseth Skrevet

Det er med tungt hjerte jeg må forlate Jack, skulle gjerne hatt han med til min nye bostedskommune. Jeg har gått fast hos Jack siden midten av 80-tallet og har vært svært fornøyd. Han er en faglig dyktig lege og god på kommunikasjon, han sier ting som de er slik at jeg som pasient vet at jeg får et ærlig svar. Har aldri måttet vente lenge på time når det har vært nødvendig. Jeg har følt meg godt ivaretatt i alle disse årene jeg har gått til Jack.

Faglig dyktig, ansvarsfull og lett å kommunisere med

Lege: Jack Sommerseth Skrevet

En dyktig og sympatisk lege vi har brukt gjennom mange år. Ser pasienten som helhet. Lett å kommunisere med. Forklarer på en for pasienten forståelig måte.Lytter og tar meg på alvor. Korrigerer meg der det er riktig.
En lege jeg stoler fullt og helt på.

Dyktig og menneskelig lege

Lege: Jack Sommerseth Skrevet

Hele familien vår har brukt Jack i alle år, og fått god hjelp til både mer og mindre alvorlige ting.
Skal jeg si noe negativt må det være at det kan være at det ikke alltid er ledig time når man trenger det.
I slike tilfeller har det løst seg med at en av de andre legene på Alleen har tatt oppgaven.

Tror Jack ei av syke mennesker

Lege: Jack Sommerseth Skrevet

Latterliggjør sykdom som ikke er helt "A4", spesielt typiske "kvinnesykdommer" :-( Ser meg om etter ny fastlege etter å hatt Jack "alltid".