Arkaden Tannhelse

Klubbgata 5 4013 Stavanger
Arkaden Tannhelse holder til i Stavanger

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Arkaden Tannhelse

Dyktig tannlege

Tannlege: Christian Øverli Hjulstad Skrevet

Har gått til Christian to ganger og han er en av få tannleger jeg har hatt som går svært grundig til verks å rensker tennene godt for smuss og tannstein. Fjernet også misfarging på tennene med en slags høytrykkspyler - en behandling jeg aldri har opplevd før hos noen andre. Når jeg kom hjem igjen var tennene kritthvite og rene. Hyggelig å prate med og virker svært dyktig. Anbefales videre på det sterkeste!

Beste tannlege - kurert min tannlegeskrekk

Tannlege: Moe Rezai Skrevet

En mer behagelig og serviceinnstilt tannlege skal en lete lenge etter - på alle måter blitt en fornøyelse med tannlegebesøk, etter mange år (og tannleger) hvor jeg var tidigere opplevde tannlegebesøk som grusomt

Til dem som frykter tannlegebesøk

Tannlege: Moe Rezai Skrevet

Bare tanken på å måtte gå til tannlegen har tidligere gitt meg hjertebank, og kaldsvette. Jeg er med andre ord en av dem som har trengt «beroligende» før jeg kan sette meg i en tannlegestol. Men etter et hyggelig, og lærerikt besøk hos Arkaden ved Moe. Kan jeg endelig senke skuldrene ved neste besøk. Å bli møtt med forståelse, omsorg og service i sådan grad var helt fantastisk!! Tommel opp, og tusen tusen takk for at tannlegeskrekken min har mildnet betraktelig etter dagens besøk! Vil også legge til at jeg trakk en tann- og det gikk helt fint!

Grådig?

Tannlege: Christian Øverli Hjulstad Skrevet

Hyggelig fyr som virket som om han kunne faget sitt.

Men jeg stusset over over prisen da det var tatt betalt for arbeid som ikke var utført. Da fikk jeg en beklagelse og info at dette var en del av en pakke på arbeid som skulle utføres ved neste behandling. Vi ble enige om at dette beløpet skulle jeg ha tilgode til neste gang.

Da jeg spurte om estimat for hva neste behandling kom til å komme på fikk jeg beskjed om at " siden vi er kommet så skeivt ut, tror jeg det er best du finner en annen tannlege" Jeg ble litt forfjamset, men tenkte at dette sikkert var det beste å gjøre i og med at kundeopplevelsen ikke var særlig god for min del. Ba da om å få tilbakebetalt det jeg hadde betalt for mye, fikk da til svar at det var en del av behandlingen likevel..... Regner meg som rolig og fornuftig fyr som ikke maser/klager unødig, men denne opplevelsen gjør at jeg ikke kan anbefale vedkommende videre.

Veldig flink gav mye info å virket veldig kunnskapsrik.

Tannlege: Moe Rezai Skrevet

Kom inn med akutt med sterke smerter fikk hjelp med en gang satte bedøvelse før de tok bilder så jeg ikke skulle ha det vondt
Trakk1 tann uten komplikasjoner