Arkaden Tannhelse

Klubbgata 5 4013 Stavanger
Arkaden Tannhelse holder til i Stavanger

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Arkaden Tannhelse

Beste tannlege opplevelse tenkelig.

Tannlege: Karina Vatsvåg Skrevet

Karina er hypernøye, kvalitetsikringen Er max, musikken tar deg straks tilbake til 2004 på danskebåten. Bare god stemning. Utrolig god service. Betryggende, komfortabel, profesjonell og svært dyktig. Ny stjerne i tannlege verdenen.

Anbefales

Tannlege: Tor Einar Kjørkleiv Skrevet

Har inntrykk av at Tor Einar er Faglig flink. Rettet fint opp gamle synder fra tidligere tannlege. god service generelt og han er en kjernekar med godt humør

Dyktig tannlege

Tannlege: Christian Øverli Hjulstad Skrevet

Har gått til Christian to ganger og han er en av få tannleger jeg har hatt som går svært grundig til verks å rensker tennene godt for smuss og tannstein. Fjernet også misfarging på tennene med en slags høytrykkspyler - en behandling jeg aldri har opplevd før hos noen andre. Når jeg kom hjem igjen var tennene kritthvite og rene. Hyggelig å prate med og virker svært dyktig. Anbefales videre på det sterkeste!

Beste tannlege - kurert min tannlegeskrekk

Tannlege: Moe Rezai Skrevet

En mer behagelig og serviceinnstilt tannlege skal en lete lenge etter - på alle måter blitt en fornøyelse med tannlegebesøk, etter mange år (og tannleger) hvor jeg var tidigere opplevde tannlegebesøk som grusomt

Til dem som frykter tannlegebesøk

Tannlege: Moe Rezai Skrevet

Bare tanken på å måtte gå til tannlegen har tidligere gitt meg hjertebank, og kaldsvette. Jeg er med andre ord en av dem som har trengt «beroligende» før jeg kan sette meg i en tannlegestol. Men etter et hyggelig, og lærerikt besøk hos Arkaden ved Moe. Kan jeg endelig senke skuldrene ved neste besøk. Å bli møtt med forståelse, omsorg og service i sådan grad var helt fantastisk!! Tommel opp, og tusen tusen takk for at tannlegeskrekken min har mildnet betraktelig etter dagens besøk! Vil også legge til at jeg trakk en tann- og det gikk helt fint!