Moe Rezai

Godkjent implantatprotetisk behandler

Arkaden Tannhelse DA Prisliste

Moe Rezai er tannlege i Stavanger

Siste vurderinger av Moe Rezai

Til dem som frykter tannlegebesøk

Klinikk: Arkaden Tannhelse DA Skrevet

Bare tanken på å måtte gå til tannlegen har tidligere gitt meg hjertebank, og kaldsvette. Jeg er med andre ord en av dem som har trengt «beroligende» før jeg kan sette meg i en tannlegestol. Men etter et hyggelig, og lærerikt besøk hos Arkaden ved Moe. Kan jeg endelig senke skuldrene ved neste besøk. Å bli møtt med forståelse, omsorg og service i sådan grad var helt fantastisk!! Tommel opp, og tusen tusen takk for at tannlegeskrekken min har mildnet betraktelig etter dagens besøk! Vil også legge til at jeg trakk en tann- og det gikk helt fint!

Veldig flink gav mye info å virket veldig kunnskapsrik.

Klinikk: Arkaden Tannhelse DA Skrevet

Kom inn med akutt med sterke smerter fikk hjelp med en gang satte bedøvelse før de tok bilder så jeg ikke skulle ha det vondt
Trakk1 tann uten komplikasjoner

Fantastisk tannlege!!! Anbefales!

Klinikk: Arkaden Tannhelse DA Skrevet

Moe er en fantastisk tannlege. Han bruker god tid på å gjøre meg med tannlegeskrekk trygg. Han har en unik evne til å berolige meg mens han jobber, han synger gjerne litt og har utrolig god humor. Jeg har aldri hatt så flott tenner som etter jeg startet hos Moe, han legger sjelen i arbeidet og resultatet er alltid like flott!

Behagelig tannlege

Klinikk: Arkaden Tannhelse DA Skrevet

God til å informere og avventer til jeg er klar(har tannlegeskrekk, men begynner å komme meg nå). Anbefales, en på alle måter en flott tannlege!

Godt fornøyd.

Klinikk: Arkaden Tannhelse DA Skrevet

Godt faglig arbeide. Opplysninger om behendlig og pris. Lyse trivelige lokaler.