Moe Rezai

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Moe Rezai er tannlege i Stavanger

Siste vurderinger av Moe Rezai

Fantastisk behagelig og dyktig tannlege

Klinikk: Arkaden Tannhelse Skrevet

Hvert besøk hos Moe kan beskrives som fantastisk. Dyktig tannlege som tar godt vare på pasienten og har alltid gode råd.

Fantastisk tannlege

Klinikk: Arkaden Tannhelse Skrevet

Hadde min første time hos Moe i dag, fantastisk behagelig opplevelse å utrolig dyktig 👏🏻👏🏻👏🏻
Anbefales på det sterkeste 😊

Beste tannlege - kurert min tannlegeskrekk

Klinikk: Arkaden Tannhelse Skrevet

En mer behagelig og serviceinnstilt tannlege skal en lete lenge etter - på alle måter blitt en fornøyelse med tannlegebesøk, etter mange år (og tannleger) hvor jeg var tidigere opplevde tannlegebesøk som grusomt

Til dem som frykter tannlegebesøk

Klinikk: Arkaden Tannhelse Skrevet

Bare tanken på å måtte gå til tannlegen har tidligere gitt meg hjertebank, og kaldsvette. Jeg er med andre ord en av dem som har trengt «beroligende» før jeg kan sette meg i en tannlegestol. Men etter et hyggelig, og lærerikt besøk hos Arkaden ved Moe. Kan jeg endelig senke skuldrene ved neste besøk. Å bli møtt med forståelse, omsorg og service i sådan grad var helt fantastisk!! Tommel opp, og tusen tusen takk for at tannlegeskrekken min har mildnet betraktelig etter dagens besøk! Vil også legge til at jeg trakk en tann- og det gikk helt fint!

Veldig flink gav mye info å virket veldig kunnskapsrik.

Klinikk: Arkaden Tannhelse Skrevet

Kom inn med akutt med sterke smerter fikk hjelp med en gang satte bedøvelse før de tok bilder så jeg ikke skulle ha det vondt
Trakk1 tann uten komplikasjoner