Erik Hedels Tannlege

Erik Hedels Tannlege holder til i Oslo

Siste vurderinger av Erik Hedels Tannlege

Trivelig, kompetent

Tannlege: Erik Hedels Skrevet

Jeg fikk anbefalt Hedels som en person som gjør grundig arbeid. Han etterlever den anbefalingen til det fulle. Han tok seg grundig tid, forklarte nøye og la en god plan for hva som skulle gjøres og hvordan. Selv om jeg vanligvis har tannlege et annet sted, tok han meg inn som om jeg var en stamkunde.

Pedagogisk og tålmodig for oss med tannlegeskrekk

Tannlege: Erik Hedels Skrevet

Har bare positive ting å si om tannlege Hedels. Tre venner av meg har begynt å bruke han etter min anbefaling og de er også veldig fornøyde. Anbefales varmt.

Tannlege som er dyktig og med stort ❤️

Tannlege: Erik Hedels Skrevet

Bare en ting å si. En mer dyktig log menneskelig tannlege tror jeg ikke fins. Brukt han i mange år. Suverent fornøyd

Rolig og forklarende

Tannlege: Erik Hedels Skrevet

Jeg byttet til tannlege Erik Hedels for 4 år siden etter anbefaling av en kollega, og jeg er superfornøyd. Han er faglig dyktig og tar seg tid til å forklare alt han skal gjøre i forkant, under og etter behandlingen. Han er rolig, forklarende, nøye og innbyr til tillit. Han spør alltid hva jeg ønsker før han gjør noe eller kommer med en anbefaling. Han anbefaler heller ikke behandling og inngrep (f.eks. bytte av fyllinger) som ikke er nødvendige, også av hensyn til at det ikke skal bli unødig dyrt for meg som kunde. Kan trygt anbefales.

Den beste!

Service innstilt
Roer meg ned, har tannlege skrekk
Blid og hyggelig
Forklarer
Yter det lille ekstra av service
Rett og slett den beste !