Erik Hedels Tannlege

Telefonnummer22 83 82 0522 83 82 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Olav V's Gate 1 0161 Oslo
Erik Hedels Tannlege holder til i Oslo

Siste vurderinger av Erik Hedels Tannlege

Rolig og forklarende

Tannlege: Erik Hedels Skrevet

Jeg byttet til tannlege Erik Hedels for 4 år siden etter anbefaling av en kollega, og jeg er superfornøyd. Han er faglig dyktig og tar seg tid til å forklare alt han skal gjøre i forkant, under og etter behandlingen. Han er rolig, forklarende, nøye og innbyr til tillit. Han spør alltid hva jeg ønsker før han gjør noe eller kommer med en anbefaling. Han anbefaler heller ikke behandling og inngrep (f.eks. bytte av fyllinger) som ikke er nødvendige, også av hensyn til at det ikke skal bli unødig dyrt for meg som kunde. Kan trygt anbefales.

Den beste!

Service innstilt
Roer meg ned, har tannlege skrekk
Blid og hyggelig
Forklarer
Yter det lille ekstra av service
Rett og slett den beste !

Veldig hyggelig og tillitsvekkende

Tannlege: Erik Hedels Skrevet

Erik er veldig flink, forklarer og viser slik at du føler det trygg. Klart den beste tannlegen jeg noen gang har hatt.

Meget dyktig tannlege

Tannlege: Erik Hedels Skrevet

Tannlege Erik Hedels er en tannlege jeg kan anbefale på det sterkeste. Han er ryddig og profesjonell. Han er meget serviceinnstilt og tålmodig. Hedels er flink til å forklare underveis noe som gjør det betryggende å være på tannlegebesøk. Han gir mange gode råd og anbefalinger og er en tannlege til å stole på.

Fantastisk tannlege

Tannlege: Erik Hedels Skrevet

Erik Hedels er en fantastisk tannlege. Faglig dyktig, empatisk og behjelpelig utover det som kan forventes.
Ved kostbare inngrep bruker han mye tid på å hjelpe til med å finne støtteordninger for å få støtte til tannlegeutgiftene.
Min kone har tannlegeskrekk og har fåt fantastisk hjelp med dette.