Tannlegen i Dreggen

Tannlegen i Dreggen holder til i Bergen

Siste vurderinger av Tannlegen i Dreggen

Hans Petter Hille

Tannlege: Hans-Petter Hille Skrevet

Jeg oppsøkte tannlegevakten i en akuttsituasjon og fikk time hos denne tannlegen.
Grunnen var at min nye bro som enda ikke var ferdigstilt hadde løsnet, og jeg skulle reise på ferie dagen etter.
Fortvilelsen over min egen situasjon var derfor til å ta og føle på.

Tannlegen var veldig opptatt av hvorfor broen hadde løsnet, jeg var selvfølgelig også opptatt av det og at den må festes midlertidig.
Broen ble sementert, og tannlegen forsikret meg om at nå sitter den fast!
Dette var siste gang jeg var hos denne tannlegen.
Ikke å anbefale!

Kjempe bra tannlege

Tannlege: Hans-Petter Hille Skrevet

Den beste tannlegen jeg har . Er veldig behagelig og flink :)

prakt eksemplar

Tannlege: Hans-Petter Hille Skrevet

Vet ikke hvor jeg skal begynne..
Har du tannlegeskrekk er dette tannlegen å prøve..
humoren er på topp, og han er faglig dyktig,

jeg har sprøyteskrekk så det synger av. og så hadde jeg hull, og måtte borre, selvfølgelig med sprøyteskrekk så nektet jeg jo å ta bedøvelse.
og for å si det slik tannlegestolen er ikke blant mine favorittsteder.

men alt i alt fikk beskjed om at han skulle borre så fort at jeg ikke rakk å bli sint eller det skulle gjøre vondt og det klarte han... største problemet mitt var å sitte i ro pga jeg satt å lo hele veien

pris messig så koster jo det litt mer å gå til han en sånne andre, men det er verdt hver eneste krone.. god oppfølging, og historikk på tennene.

tror ikke han har så mange ''pasienter'' eller så har han en veldig god hukommelse.. for det blir jo alltid litt ''personlig prat'' og dette husker han til neste gang.. så har du fått deg en hun eller vært på ferie og sier det så husker han det til neste gang
så du føler deg virkelig velkommen der

andre gang jeg var inne og hadde et hull så viste det seg at det enten var et nytt hull under det forrige, eller en liten luft bobble.. så det ble borret opp og fikset (garanti sak første gang jeg har hørt det hos en lege. og betalte ingenting for det.. service 110%

timebestilling er en drøm.. ventetiden er ca maks 1 uke.
men har du akutt tannsmerter så blir det litt triksing og mixing og du slipper nesten til på timen.

ventetiden på ''venterommet'' er ca 5 min