Midtun Tannlegesenter Åse Torbjørg Nordtveit

Hardangervegen 21 5224 Nesttun
Midtun Tannlegesenter Åse Torbjørg Nordtveit holder til i Bergen

Siste vurderinger av Midtun Tannlegesenter Åse Torbjørg Nordtveit

Fantastisk flink og varsom.

Tannlege: Åse Torbjørg Nordtveit Skrevet

Jeg har vært en fornøyd kunde hos Åse siden 1993. Hun kan sterkt anbefales. Får ofte kommentarer på mine tenner, de pynter mitt smil :)

Åse T Nordtveit. Er en fantastisk tannlege!!

Tannlege: Åse Torbjørg Nordtveit Skrevet

Jeg vil gjerne si til alle dere lesere, at denne damen gjør underverker. Hun er altid smilende og blid. Og tar deg godt i mot som kunde. Hun tar alltid godt vare på meg og legger til rette for at tiden hos henne, Er du en prioritet. Hun forandret livet mitt i dag. Jeg har blitt mobbet da jeg var yngre pga. Skeiv tann.og da jeg ble eldre bare prøvde jeg å gi litt f i dette. Men jeg har aldri følt meg vell. Helt til i dag, da Åse fikset tannen min. Jeg er storfornøyd m resultatet.
Og anbefaler henne på det varmeste. Hun er en god tannlege med glimt i øyet. Og hun er absolutt verdt et besøk. Terningkast 6. Takk Åse for god service!!

Utrolig grei og dyktig tannlege!

Tannlege: Åse Torbjørg Nordtveit Skrevet

Har gått til Åse i mange år, og føler meg alltid i trygge hender.
Hun er snill, tolmodig, forsiktig og tar godt vare på deg!
Og hun er aldri forsinket.
Prisen er alltid god, og hun gjør kun det som er nødvendig!
Kun positive opplevelser!
Anbefales på det varmeste!

Kjempeflink

Tannlege: Åse Torbjørg Nordtveit Skrevet

Har gått til henne i 25år , hun forklarer alltid hva hun skal gjøre og hvorfor hun må gjøre det.Jeg har full tillit til henne og arbeidet føles veldig behagelig og det ser fint ut. Fyllingene hun lager har stått i mange år .Hun er alltid blid også.En tannlege jeg stoler hundre prosent på og gjerne vil anbefale. Synes ikke hun er så dyr heller.

Den beste tannlegen jeg har hatt, forståelsesfull, varsom og ikke minst særdeles dyktig.

Tannlege: Åse Torbjørg Nordtveit Skrevet

Har hatt tannlegeskrekk i årevis som medførte store utfordringer for min nye tannlege. Åse torbjørg tok utfordringen og resultatet er blitt helt fantastisk. Hun er forståelsesfull, forsiktig, smilende og blid. Kan anbefale henne på det varmeste både for de med og uten tannlegeskrekk.
Stor parkeringsplass, veldig enkelt å parkere gratis rett utenfor kontoret.
Prismessig er tannlege Åse Torbjørg Nordtveit mye rimeligere enn mine tidligere tannleger. Ved tannlegebesøk to ganger i året blir det ingen store uforutsette utgifter, heller ingen store hull.😄😄😄