Midtun Tannlegesenter Åse Torbjørg Nordtveit

Midtun Tannlegesenter Åse Torbjørg Nordtveit holder til i Bergen

Siste vurderinger av Midtun Tannlegesenter Åse Torbjørg Nordtveit

Utrolig flink

Tannlege: Åse Torbjørg Nordtveit Skrevet

Har hatt tannlegeskrekk siden ungdommen og ventet lenge i voksen alder for å gå, fram til jeg be anbefalt Åse. Har ikke angret ett sekund på det, hun er utrolig flink og effektiv, og setter av god tid til hver pasient. Kan anbefales på det sterkeste.

Svært fornøyd

Tannlege: Åse Torbjørg Nordtveit Skrevet

Jeg har vært pasient i over 30 år. Jeg opplever en tannlege som er faglig dyktig, nøye og som oppdaterer seg

Fantastisk!!!

Tannlege: Åse Torbjørg Nordtveit Skrevet

For en som har levd med seriøs tannlege skrekk fra barndommen, er det spesielt fint og endelig føle seg trygg😄Åse forklarer godt hva som skal skje, og hva jeg kan forvente.Det lett for meg og takle det lille ubehaget f.eks borring kan være, når jeg vet det er over om 30 sek😄 Åse er også veldig effektiv, og prisen er det ingenting å si på, i forhold til det jeg er vant med. Kan anbefale Midtun tannlege senter på det sterkeste👍

Fantastisk flink og varsom.

Tannlege: Åse Torbjørg Nordtveit Skrevet

Jeg har vært en fornøyd kunde hos Åse siden 1993. Hun kan sterkt anbefales. Får ofte kommentarer på mine tenner, de pynter mitt smil :)

Åse T Nordtveit. Er en fantastisk tannlege!!

Tannlege: Åse Torbjørg Nordtveit Skrevet

Jeg vil gjerne si til alle dere lesere, at denne damen gjør underverker. Hun er altid smilende og blid. Og tar deg godt i mot som kunde. Hun tar alltid godt vare på meg og legger til rette for at tiden hos henne, Er du en prioritet. Hun forandret livet mitt i dag. Jeg har blitt mobbet da jeg var yngre pga. Skeiv tann.og da jeg ble eldre bare prøvde jeg å gi litt f i dette. Men jeg har aldri følt meg vell. Helt til i dag, da Åse fikset tannen min. Jeg er storfornøyd m resultatet.
Og anbefaler henne på det varmeste. Hun er en god tannlege med glimt i øyet. Og hun er absolutt verdt et besøk. Terningkast 6. Takk Åse for god service!!