Odontia Sandefjord Tannhelsesenter

Aagaardsplass 1 3211 Sandefjord
Odontia Sandefjord Tannhelsesenter holder til i Sandefjord

Siste vurderinger av Odontia Sandefjord Tannhelsesenter

En tannlege du kan være stolt av!

Tannlege: Odd Magne Liaskar Skrevet

Drømmer du om en tannlege? Eller er litt skeptisk til tannlegen din? Da burde du sette strek, bestille en time her og glede deg til dagen kommer. For maken til tannlege(r) skal du lete svært lenge etter. Anbefales på det tryggeste og varmeste!

Dyktig og behagelig tannlege

Tannlege: Jens-Petter Le Skrevet

Jeg har dårlig erfaring med tannleger i Sandefjord, men tilliten min til yrket har blitt restituert! Jens-Petter var meget dyktig og behagelig.

Den beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Arnt Helge Dybvik Skrevet

En særdeles profesjonell og kunnskapsrik tannlege, som tar deg på alvor og ikke minst lytter til det man har å si. Han opptrer svært respektfullt og er genuint interessert i meg som pasient, uansett hva jeg kommer for. Jeg kjenner meg trygg hos han, og vet at min tannhelse er i de beste hender på hans tannlegekontor. Denne tannlegen ser helheten. Han bruker god tid på hver pasient. Jentene som jobber på kontoret hans er dyktige i jobben sin, og alle virker som å strekke seg langt for å hjelpe. Jeg anbefaler denne tannlegen på det sterkeste. Hilsen takknemlig.

Sandefjords beste tannlege

Tannlege: Jens-Petter Le Skrevet

Ble tipset av en kompis som bruker Jens. Har aldri vært så fornøyd med en tannlege før. Jeg hadde en brukket tann og han kunne ikke garantere at den ville holde seg sammen når han satte på ny del. Nå er det snart 4 år siden og den ser perfekt ut med farge og alt. Utrolig rolig og behagelig fyr, veldig profesjonell og effektiv. Kjefter på alle pasienter fordi de ikke bruker tanntråd

Suverent best

Tannlege: Odd Magne Liaskar Skrevet

Verdens beste tannlege. Dyktig, flink til å lytte, humoristisk. Får deg til å føle deg trygg, og forteller hele tiden hva han gjør.