Oris Dental Sanden

Oris Dental Sanden holder til i Trondheim

Siste vurderinger av Oris Dental Sanden

Min tannlege i Trondheim heldigvis

Tannlege: Bjørn Thunold Skrevet

Ble tatt svært godt i mot etter 40 år med tannlegeskrekk da min egen tannlege gikk av med pensjon. Føler meg godt ivaretatt og hele opplevelsen føles bedre enn noen gang. Han har en egen evne å få pasienter til å slappe av. Det gjelder forresten hele klinikken Sanden rannhelse-der er de til fingerspissene på alerten når det gjelder tannlegeskrekk. Glad for å få fortsette behandling der.

Beste tannlegen !!

Tannlege: Bjørn Thunold Skrevet

Bjørn er den beste tannlegen jeg har hatt ( har ) Sympatisk og forståelsesfull.Nå går jeg kun til han.

Fantastisk tannlege

Tannlege: Ellen Grøntvedt Skrevet

Jeg er så glad for å ha funnet fram til denne tannlegen. Hun er hyggelig og imøtekommende, hun forklarer godt og tar hensyn til mine behov. Har sprøyteskrekk, men hos Ellen går det alltid bra. I tillegg et veldig fint lokale med flott utsikt over fjorden. Kommer til å fortsette å gå hit!

10/10 poeng

Tannlege: Ellen Grøntvedt Skrevet

Sanden har lyse og moderne lokaler, med litt lav musikk i bakgrunnen som fungerer som en fin distraksjon. Hyggelig personell som lyser av et godt arbeidsmiljø.

Ellen lytter og forstår, og tar hensyn til pasientene sine. Jeg var veldig nervøs for en rotfylling jeg måtte gjøre, men dette tok hun virkelig hensyn til. Hun er veldig flink til å vise og forklare underveis, som for min del er beroligende i en ellers ubehagelig setting. Veldig fornøyd med besøkene jeg har hatt hos henne, da jeg føler meg hørt og ivaretatt.

Fantastisk tannlege

Tannlege: Ellen Grøntvedt Skrevet

Ellen er både dyktig i jobben hun gjør og empatisk. Har både vært på vanlige kontroller og fjerning av visdomstenner hos henne, og har ikke hatt problemer hverken underveis eller etterpå. Veldig fornøyd.