Ellen Grøntvedt

Ellen Grøntvedt er tannlege i Trondheim

Siste vurderinger av Ellen Grøntvedt

Fantastisk tannlege

Klinikk: Sanden Tannhelse AS Skrevet

Ellen er både dyktig i jobben hun gjør og empatisk. Har både vært på vanlige kontroller og fjerning av visdomstenner hos henne, og har ikke hatt problemer hverken underveis eller etterpå. Veldig fornøyd.

overlegen

Klinikk: Sanden Tannhelse AS Skrevet

Det finnes ikke noen i nerheten av henne.er utrolig fleksibel og fårståelse full.jeg hadde gitt opp tannleger i lang tid.men etter 5 min med henne.er vi på vei tilbake.Hun er den første som hjalp meg.og viste veien som skule til for og få starte og fikse tenner.

Den beste tannlegen jeg har hatt!

Klinikk: Sanden Tannhelse AS Skrevet

Faglig meget dyktig og en behagelig personlighet.
Kan anbefales på det varmeste, beste tannlege jeg har vært hos.

Beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Sanden Tannhelse AS Skrevet

Utrolig snill og dyktig tannlege. Bryr seg virkelig om deg, føles det ut som. Ei jeg virkelig skal tilbake til.

Hyggelig, opptatt av kunde, og virker flink.

Klinikk: Sanden Tannhelse AS Skrevet

Har varierende erfaringer med tannleger fra før. Egenlig litt redd tannlegesituasjonen. Ellen virker som hun forsøker å gjøre det beste ut av det, og er forsiktig og forteller hva hun gjør, er empatisk og hyggelig. Trolig så hyggeig det kan bli å gå til tannlege. Gjelder både undersøkelser og utbedringer, fyllinger hun har utført. God stemning på kontoret. Bra folk!

Tannlegen for deg med tannlegeskrekk

Klinikk: Sanden Tannhelse AS Skrevet

Dette er en fantastisk tannlege som faktisk får deg til å slappe av i stolen selv om stolen er det siste stedet man vil være. Har lenge ungått tannlege men etter å ha funnet Ellen har jeg startet med årlige kontroller :)

Den beste tannlegen jeg har hatt!

Klinikk: Sanden Tannhelse AS Skrevet

Ellen er den beste tannlegen jeg har hatt! Hun er flink til å berolige pasientene. F eks ba hun meg om å lukke øynene dersom jeg var redd for sprøyter, fordi det er mest synet av sprøyta man blir redd for. Da jeg lukket øynene kjente jeg ikke engang at hun satte sprøyta, og boringen var over på et blunk. Hun er også veldig flink til å forklare underveis hva hun gjør (noe min tidligere tannlege var helt elendig til), og hun oppfordret meg til å komme og se på røntgenbildene som ble tatt, slik at hun kunne vise meg på bildene mens hun fortalte. Utrolig pedagogisk! Prisen er veldig bra også, og det er et hyggelig miljø der. Anbefales på det sterkeste!

Fantastisk tannlege!

Klinikk: Sanden Tannhelse AS Skrevet

Jeg hadde ikke vært hos tannlegen på mange år pga. tannlegeskrekk, men etter å ha fått betennelse måtte jeg bare bite i det sure eplet og bestille time. Valgte Sanden pga. deres ekspertise på tannlegeskrekk, og fikk Ellen som tannlege. Jeg ble møtt med full forståelse og masse omsorg. Hun tar seg god tid, forklarer hele tiden hva hun skal gjøre før hun gjør det, og får meg som pasient til å føle meg trygg og ivaretatt. Anbefaler Ellen til alle! Flinkeste tannlegen jeg noen gang har vært hos!

Fantastisk!

Klinikk: Sanden Tannhelse AS Skrevet

Anbefaler Ellen til deg som har skrekken i deg for å gå til tannlegen.
Hun hører på deg, tar deg alvorlig og er rolig. Forklarer alt hun gjør og lytter ikke minst!
Jeg gruer meg fortsatt hver gang jeg skal, men på langt nær så mye som før :-)
Flinke Ellen!

Beste tannlegen!

Klinikk: Sanden Tannhelse AS Skrevet

Med tannlegeskrekk som årsak til fraværende besøk hos tannlege i 8 år, ble jeg pent nødt til å bestille time da jeg fikk en intens tannpine desember 2014. Med anbefaling om Sanden så valgte jeg å ringe dit. Ellen ble tannlegen min, å nå er jeg glad jeg fikk fikset opp det som trengtes. Ellen er rolig, effektiv, snakker deg gjennom timen og er en behagelig person. For meg har tillit mye å si, å det fikk jeg allerede etter første time. Jeg anbefaler Sanden og Ellen for dere med tannlegeskrekk! :)

Ellen kan anbefales til alle!

Klinikk: Sanden Tannhelse AS Skrevet

Utrolig dyktig tannlege! Hyggelig, imøtekommende og tar seg tid til deg som pasient. Forklarer nøye hva hun gjør underveis og det virker som hun oppriktig bryr seg om hva som er til best for pasientene sine. Har vært kunde hos Ellen siden 2010 og ville ikke byttet tannlege for noe i verden.

Helt ok tannlege

Klinikk: Sanden Tannhelse AS Skrevet

Hyggelig tannlege, men ble fort "dyrt" da jobben viste seg å være slett utført. I stedet for å få en fylling som jeg kanskje burde ha fått for en varig løsning på problemet mitt grunnet syreskader ble jeg heller anbefalt en slags impregnering som løste seg opp etter kort tid. Med andre ord rykket jeg tilbake til start etter halvannen måned, og hadde igjen problemer med ising, osv.

Da jeg byttet til en annen tannlege i byen viste det seg at det var en fylling som skulle til, og at arbeidet med fyllingen kunne dekkes av "Helfo(?)" grunnet syreskadene. Totalen for tilsvarende arbeid inkludert fylling (som faktisk har løst problemet med ising, osv) endte på ca 1/5 av prisen.

Sikkert en ok tannlege, men min erfaring var at det ikke ble vist noe vilje til å å gjøre besøket mitt som rimelig som mulig, som selvsagt er å foretrekke når man er en fattig student.

Herlig!

Klinikk: Sanden Tannhelse AS Skrevet

Jeg hadde ikke vært til tannlegen på 10 år pga. både økonomi og tannlegeskrekk, men begynte å få mareritt om at tennene falt ut, og da hadde jeg ikke noe valg lengre. Jeg sa i fra på forhånd at jeg ikke var så glad i å besøke tannlegen, og Grøntvedt som jeg kom til var veldig imøtekommende, og veldig dyktig. Det gikk tilogmed greit å fjerne visdomstennene. Tannpleierene og resepsjonistene er også kjempehyggelige. Litt stive priser, men de har direkte oppgjør med Helfo så man slipper i alle fall å tenke på det.

Har kurert tannlegeskrekken!

Klinikk: Sanden Tannhelse AS Skrevet

Ellen er utrolig dyktig. Rolig, morsom og man føler seg virkelig i trygge hender når man sitter i stolen hennes. nå griner jeg ikke lengre over å dra til tannlegen!

Empatisk, ryddig og inkluderende

Klinikk: Sanden Tannhelse AS Skrevet

Ellen er ekstremt flink til å minske det naturlige gapet som blir mellom en tannlege og dens pasient. Selv om pasienten har liten bakgrunn for å forstå og ta del i den behandlingen som blir gjort, får hun på en enkel måte inkludert pasienten. Dette gjør at man på forhånd er klar over omfanget og fremgangsmåten for inngrepet.

Under selve behandlingen fremstår hun som veldig empatisk og betryggende i en ellers veldig ukomfortabel situasjon.

Utrolig dyktig tannlege!

Klinikk: Sanden Tannhelse AS Skrevet

Ellen er den beste tannlegen jeg noensinne har gått til! Hun er utrolig flink med den sosiale biten, selvfølgelig flink til å gjøre det som trengs ifh til behandling og absolutt en person jeg vil anbefale. Alle som jobber der tar definitivt ansvar når det kommer til tannlegeskrekk!

Fantastisk tannlege!

Klinikk: Sanden Tannhelse AS Skrevet

Ellen er absolutt den beste tannlegen jeg noen gang har hatt. Jeg har hatt mange dårlige tannleger og vet hva jeg snakker om.
Hun er tålmodig og flink og gir meg inntrykk av at jeg har veldig flotte tenner, hun gjør rett og slett tannlegebesøket til en hyggelig opplevelse. I tillegg har hun et sprudlende vesen og masse humor.
Det finnes ingenting negativt å si om denne tannlegen. Anbefales! Jeg kommer ikke til å bytte så lenge hun jobber i Trondheim.

Den beste tannlegen jeg har godt til.

Klinikk: Sanden Tannhelse AS Skrevet

Rolig og forsiktig.Prater om det hun gjør og forklarer deg alt.

Anerkjennende tannlege

Klinikk: Sanden Tannhelse AS Skrevet

Har ikke slitt så veldig med tannlegeskrekk, men jeg kan love at du ikke vil ha det mer etter å ha blitt behandlet av Ellen. Veldig hyggelig og smilende dame som tar seg tid til å sjekke dine tenner ordentlig og tar hensyn til dine eventuelle skrekker og ubehag. Hun forklarer hele tiden hva hun gjør og er forsiktig. Skaper trygghet i tannlegestolen.

Kurert fra tannlegeskrekk

Klinikk: Sanden Tannhelse AS Skrevet

Etter flere år uten tannlegesjekk fikk jeg smerter i kjeven. Jeg gikk til et tannlegekontor i Bergen som skulle være gode på folk med tannlegeskrekk. Det tok noen hundre skritt i trappa før resepsjonisten så meg og jeg måtte gå inn. Etter å ha fyllt ut et skjema i en halv time endte jeg opp i tannlegestolen uten at tannlegen hadde lest skjemaet. Det endte med dårlig kommunikasjon og at jeg strena ut av kontoret.

Lykken snudde med Ellen i Trondheim. Der fikk jeg gråte i stolen av skrekk uten at hun lot seg distrahere av det. Som voksen dame har jeg ikke behov for omsorg hos tannlegen. Tårene er bare opphopa skrekk. Jeg følte meg hørt, ivaretatt og at jeg hadde medbestemmelse. Hun ble anbefalt av ei venninne og kan varmt anbefales videre.