Ski Tannlegesenter AS

Telefonnummer64 85 26 0064 85 26 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Jernbaneveien 4 1400 Ski
Ski Tannlegesenter AS holder til i Ski

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Ski Tannlegesenter AS

Tannlege Lars Haakon Lunde kan jeg absolutt anbefale

Tannlege: Lars Haakon Røger Lunde Skrevet

Han er dyktig, tålmodig og tillitvekkende. For meg som har tannlegeskrekk, er han enestående. Rolig, beroligende, samtidig som han er rask og effektiv.

Fantstisk dyktig oralkirurg!

Tannlege: Leonardo Carone Skrevet

Jeg var inne til to behandlinger med oralkirurg Leonardo Carone, begge for operering av visdomstenner.
Han er imøtekommende, proffesjonell, opplysende og stødig på hånden.
Han forklarer hele tiden hva som gjenstår og hvordan vi ligger an i behandlingen.
Han gjør det svært lett å slappe av i stolen på bakgrunn av overnevnte egenskaper.

Han er også svært oppmerksom på hvordan du har det mens du er i stolen og spør hyppig etter plager, sittestilling eller annet.

Jeg anbefaler Leonardo Carone på det sterkeste. Fantastisk oralkirurg.

Meget fornøyd!

Tannlege: Morten Gunnar Paulsbo Skrevet

Alltid vennlig, alltid serviceinnstilt og imøtekommende. Jeg føler at jeg blir tatt på alvor, og møtt med konstruktive og gode løsninger på alle mine tannrelaterte problemer.
Jeg har intet negativt å utsette.

Profesjonell og hyggelig

Tannlege: Jens Petter Finstad Skrevet

Tanntrekking har aldri vært greiere. En dyktig og hyggelig tannlege. Som pasient føler man seg godt ivaretatt. Anbefales på det sterkeste.

Meget dyktig!

Tannlege: Morten Gunnar Paulsbo Skrevet

Jeg har benyttet Morten i mange år og har bare gode ting å si om Morten, hans medarbeidere og dette tannlegesenter i sin helhet.

Morten er flink til å forklare og han er nøye. I tillegg har de fine lokaler og moderne utstyr.

Det finnes sikkert noen billigere aktører på markedet, men jeg betaler gladelig litt ekstra for en god opplevelse og profesjonelle, seriøse tjenester.

En tannlege jeg vil anbefale til de som spør!