Ski Tannlegesenter AS

Ski Tannlegesenter AS holder til i Nordre Follo

Siste vurderinger av Ski Tannlegesenter AS

Profesjonell og hyggelig

Tannlege: Jens Petter Finstad Skrevet

Tanntrekking har aldri vært greiere. En dyktig og hyggelig tannlege. Som pasient føler man seg godt ivaretatt. Anbefales på det sterkeste.

Meget dyktig!

Tannlege: Morten Gunnar Paulsbo Skrevet

Jeg har benyttet Morten i mange år og har bare gode ting å si om Morten, hans medarbeidere og dette tannlegesenter i sin helhet.

Morten er flink til å forklare og han er nøye. I tillegg har de fine lokaler og moderne utstyr.

Det finnes sikkert noen billigere aktører på markedet, men jeg betaler gladelig litt ekstra for en god opplevelse og profesjonelle, seriøse tjenester.

En tannlege jeg vil anbefale til de som spør!

Anbefales å prøve.

Tannlege: Zsófia Szalai Skrevet

Har ikke vært hos henne mange ganger så dette blir et veiledende førsteinntrykk - og det er bra. Hun er ungarsk, men snakker brukbart norsk og virker faglig dyktig. Er flink til å forklare. Litt språklig handikap (snakker litt fort), men egentlig greit nok - og blir sikkert enda bedre. Traff fint på bedøvelse og det tar jeg som et godt tegn. På apoteket virket de positivt overrasket over at hun samtidig med antibiotikakur også anbefalte melkesyrebakterier.

Kort sagt: Oppfattes som alminnelig hyggelig og seriøs. Ligger vel prismessig midt på treet, tror jeg.

Den beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Jens Petter Finstad Skrevet

Behagelig, sikker og rask. Kan føle seg trygg og blir godt tatt vare på. Lett å få time.