Strusshamn Tannklinikk

Telefonnummer56 15 00 2056 15 00 ...
Strusshamnvegen 34 5302 Strusshamn
Strusshamn Tannklinikk holder til i Askøy

Siste vurderinger av Strusshamn Tannklinikk

Finnes ingen bedre tannlege

Tannlege: Ina Gulowsen Knudsen Skrevet

Det finnes virkelig ikke noen bedre tannlege, og jeg har truffet noen.

Hun er så rolig, forsiktig, mild og dyktig.

Hun har solid fagkunnskap. Hun forteller alt hun gjør. Hun holder seg rolig hele tiden. Hun får meg til å slappe av. Hun har tatt videreutdanning innenfor odontoforbi, og det er det flere som har, men ikke alle er helt personlig egnet, det er virkelig Ina.

Kine er en fantastisk helsesekretær som får pasientene til å slappe av også. Veldig godt team! Er en annen tannlege ved klinikken også, ikke vært hos henne, men har hørt hun er veldig flink også :)

Anbefaler ALLE, tannlegeskrekk eller ikke å bruke Strusshamn Tannklinikk!

Meget god service

Tannlege: Lene Davanger Skrevet

Veldig dyktig og flink, fortalte alltid hva hun skulle gjøre før hun gjorde det - og om det eventuelt kom til å gjøre litt vondt eller ikke.

Meget hyggelig også!

Virklelig flink!

Tannlege: Ina Gulowsen Knudsen Skrevet

Hun er så rolig og trygg. Flott for en med veldig stor tannlegeskrekk. Hun forteller alt hun gjør før hun gjør noe og virker faglig dyktig. Kollegaen på kontoret virker også veldig flink og dyktig.

Øyens beste tannlege!

Tannlege: Ina Gulowsen Knudsen Skrevet

Ina er en den beste tannlegen en kan finne på Askøy. Hun oppleves som faglig dyktig, nøyaktig og medmenneskelig! Jeg har kviet meg til tannlegen så lenge jeg kan huske, men ikke hos Ina. Hennes ro, betryggende vesen og dyktighet kan skremme vekk enhver tannlegeskrekk. Anbefaler henne på det varmeste.

Superflink og veldig hyggelig

Tannlege: Ina Gulowsen Knudsen Skrevet

Ina er en utrolig hyggelig tannlege. Hun får deg til å føle deg avslappet og i trygge og gode hender, selv om du kanskje gruer deg litt. I tillegg er hun veldig forsiktig, samtidig som hun får gjort jobben raskt og nøyaktiggjort. Du er liksom ferdig med en gang og skjønner ikke hva du gruet deg til i utgangspunktet.
Nærmest som man gleder seg til å reise til tannlegen igjen :-)