Tannlegene Tårnåsen

Tannlegene Tårnåsen holder til i Nordre Follo

Siste vurderinger av Tannlegene Tårnåsen

Fantastisk

Tannlege: Annette Henanger Skrevet

Jeg har gått til Anette og Nils i mange år og har ingen problemer med å støtte uttrykket "verdens beste". Veldig hyggelige og tar en på alvor på alle mulige måter og prøver å gjøre det som er best for pasienten fremfor å foreslå "dyrest mulig inngrep". Jeg føler meg veldig trygg og avslappet når jeg er der og vet at jeg er i de beste hender.

Verdens beste

Tannlege: Annette Henanger Skrevet

Den store forskjellen mellom Anette og andre tannleger, er at hun faktisk prøver å gjøre regningen så billig som mulig og tar bare det som må taes. I tillegg er hun snill og behagelig, morsom og alltid i et godt humør. Hatt henne i maaaange år, og kommer aldri til å skifte tannlege.

Behagelig

Tannlege: Annette Henanger Skrevet

Jeg liker ikke å dra til tannlegen men Annette roer meg og er veldig dyktig. Alt skjer i passe tempo og hun forklarer og beroliger. Har stor forståelse for frykt og smerte. Går hit fast.

Kjempefornøyd !

Tannlege: Annette Henanger Skrevet

Kjempebra ! Jeg er i utgangspunktet livredd for tannleger (etter heftige fylllinger uten bedøvelse i barndommen), men Annette tar frykten ned på jorda igjen. Veldig bra opplevelse. Forklarer alle grep grundig både hvorfor og hvordan så da blir man jo mer obs på hva man kan gjøre selv. Ingen pekefingre, OK pris / estimat. Her blir jeg !

Svært fornøyd med blide og dyktige tannleger

Tannlege: Annette Henanger Skrevet

Jeg har brukt tannlegene på Tårnåsen i flere år, og har vært innom alle tre behandlende tannleger, og har alltid vært svært fornøyd med resultatet. De er svært dyktige og nøyaktige, forteller deg hva de gjør underveis, og forklarer hvorfor, og hva som er gangen videre. Både enkle kontroller og fyllinger, og mer komplisert behandling er utmerket, og til en konkurransedyktig pris, og på forhåndsoppgitt estimat.