Tannlegene Tårnåsen

Telefonnummer66 80 96 7666 80 96 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Valhallaveien 70 1413 Tårnåsen
Tannlegene Tårnåsen holder til i Oppegård

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Tannlegene Tårnåsen

Veldig proff

Tannlege: Niels Christian Nielsen Skrevet

Tror at tannlegene på Tårnåsen er en av de beste i landet. Begge underviser også på Tannlegehøyskolen i Universitet i Oslo. Har vært kunde der fra de startet og vært hos begge.

Behagelig

Tannlege: Annette Henanger Skrevet

Jeg liker ikke å dra til tannlegen men Annette roer meg og er veldig dyktig. Alt skjer i passe tempo og hun forklarer og beroliger. Har stor forståelse for frykt og smerte. Går hit fast.

Uovertruffen

Tannlege: Niels Christian Nielsen Skrevet

Dette er den desidert beste tannlegen jeg har hatt.
Han er ekstremt dyktig, hyggelig og sympatisk. Det er (nesten) så man ser frem til å gå til tannlegen.

Anbefaler han på det aller sterkeste.

Det eneste jeg ville nevne er at han snakker dansk. For meg og for de fleste er det ikke noe problem. Men det kan jo hende at noen som ikke snakker østlandsk, eller snakker dårlig norsk, vil synes det er litt utfordrende.

I så fall vil jeg anbefale hans kone, som jobber på samme tannlegesenter, hun er visstnok like flink.

Svært dyktig, erfaren og hyggelig tannlege

Tannlege: Niels Christian Nielsen Skrevet

Jeg har hatt Niels Christian Nielsen som tannlege i over 20 år. Han har æren for at jeg ble kvitt tannlegeskrekken jeg tidligere hadde etter uheldige opplevelser hos en tannleger i ung alder.
Nielsen er hyggelig, rolig og har en lun humor som får en til å slappe av. Han viser forståelse for tannlegeskrekk, nervøsitet etc og ved inngrep sjekker han alltid om bedøvelsen virker. Han er svært erfaren, dyktig og profesjonell og gir gode råd og god oppfølging.
Tannlegeskrekken er helt borte, jeg slapper godt av i stolen og har ved en anledning faktisk sovnet der, noe jeg ikke trodde var mulig.
Jeg bor nå i et annet fylke, men drar med glede "over bekken etter vann" for å komme til tannlege Nielsen. Jeg kan for øvrig også anbefale hans kone, tannlege Anette Henanger ved samme tannlegekontor, som jeg har vært hos noen ganger når Nielsen har blitt forhindret. Det fungerer utmerket, hun er også svært dyktig og hyggelig. Jeg har ingenting å utsette på eller foreslå til noen av disse to tannlegene, og jeg skal gå til dem til de går av med pensjon. Det er heldigvis lenge til. :)

Kjempefornøyd !

Tannlege: Annette Henanger Skrevet

Kjempebra ! Jeg er i utgangspunktet livredd for tannleger (etter heftige fylllinger uten bedøvelse i barndommen), men Annette tar frykten ned på jorda igjen. Veldig bra opplevelse. Forklarer alle grep grundig både hvorfor og hvordan så da blir man jo mer obs på hva man kan gjøre selv. Ingen pekefingre, OK pris / estimat. Her blir jeg !