Tannlegene Tårnåsen

Valhallaveien 70 1413 Tårnåsen
Tannlegene Tårnåsen holder til i Nordre Follo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Tannlegene Tårnåsen

Fantastisk

Tannlege: Annette Henanger Skrevet

Jeg har gått til Anette og Nils i mange år og har ingen problemer med å støtte uttrykket "verdens beste". Veldig hyggelige og tar en på alvor på alle mulige måter og prøver å gjøre det som er best for pasienten fremfor å foreslå "dyrest mulig inngrep". Jeg føler meg veldig trygg og avslappet når jeg er der og vet at jeg er i de beste hender.

Verdens beste

Tannlege: Annette Henanger Skrevet

Den store forskjellen mellom Anette og andre tannleger, er at hun faktisk prøver å gjøre regningen så billig som mulig og tar bare det som må taes. I tillegg er hun snill og behagelig, morsom og alltid i et godt humør. Hatt henne i maaaange år, og kommer aldri til å skifte tannlege.

Veldig proff

Tannlege: Niels Christian Nielsen Skrevet

Tror at tannlegene på Tårnåsen er en av de beste i landet. Begge underviser også på Tannlegehøyskolen i Universitet i Oslo. Har vært kunde der fra de startet og vært hos begge.

Behagelig

Tannlege: Annette Henanger Skrevet

Jeg liker ikke å dra til tannlegen men Annette roer meg og er veldig dyktig. Alt skjer i passe tempo og hun forklarer og beroliger. Har stor forståelse for frykt og smerte. Går hit fast.

Uovertruffen

Tannlege: Niels Christian Nielsen Skrevet

Dette er den desidert beste tannlegen jeg har hatt.
Han er ekstremt dyktig, hyggelig og sympatisk. Det er (nesten) så man ser frem til å gå til tannlegen.

Anbefaler han på det aller sterkeste.

Det eneste jeg ville nevne er at han snakker dansk. For meg og for de fleste er det ikke noe problem. Men det kan jo hende at noen som ikke snakker østlandsk, eller snakker dårlig norsk, vil synes det er litt utfordrende.

I så fall vil jeg anbefale hans kone, som jobber på samme tannlegesenter, hun er visstnok like flink.