Colosseum Tannlege Ørebekk

Colosseum Tannlege Ørebekk holder til i Fredrikstad

Siste vurderinger av Colosseum Tannlege Ørebekk

Erfaren og dyktig tannlege

Tannlege: Axel Bromander Skrevet

Veldig god service. Tok seg også god tid til å gjøre ting ordentlig. Også flott at Axel følger opp i ettertid. Kan anbefales

Gjenglemt instrument i tann

Tannlege: Axel Bromander Skrevet

Ikke fornøyd etter mitt siste besøk på klinikken. En fylling etter en rotfylling løsnet etter noen få mnd. Kontaktet en annen klinikk da jeg ikke hadde vært så fornøyd med A.Bromander tidligere. Det visste seg at det hadde blitt betennelse og infeksjon rundt tannen da Bromander ikke hadde vært nøye nok med å fylle igjen tannen under en rotfylling. Ble henvist til en spesialist som måtte gjennomføre en rotspissamputasjon da tannen var så betent og knekt i roten.. under inngrepet hos spesialist ble det funnet et instrument i tannen som var gjenglemt av Bromander. Verdt å nevne at jeg synes han er litt for rask i arbeidet sitt som har ført til at han har mistet mye utstyr og instrumenter på bakken.

kan anbefales

Tannlege: Marit Halvorsrød Bromander Skrevet

Meget dyktig og hyggelig Tannlege...jeg får alltid den hjelpen jeg trenger... hun er behagelig og avslappet som igjen roer pasienter med tannlegeskrekk... jeg har flyttet til Sarpsborg men kommer til å beholde henne som min tannlege

Veldig grei og grundig.

Tannlege: Axel Bromander Skrevet

Jeg opplever ham som vennlig og interessert i pasientene sine. Han gjør også et grundig arbeide. Kan anbefales.

Hyggelig og flink

Tannlege: Axel Bromander Skrevet

Har alltid fått god hjelp. Sier som det er og gir skikkelig informasjon. Skulle ønske han hadde laser til å fjerne tannsten, men eller veldig fornøyd.