Berthe Maren Hoel

Berthe Maren Hoel holder til i Oslo

Siste vurderinger av Berthe Maren Hoel

Profesjonell og dyktig

Tannlege: Berthe Maren Hoel Skrevet

Å møte helsepersonell som er i godt humør letter alltid en vanskelig situasjon. Når tannlegen her i tillegg er åpenbart dyktig og skånsom blir jeg imponert! Kan sterkt anbefales, blir min konklusjon etter flere behandlinger hos henne.

Berthe Maren Hoel er den beste tannlegen jeg noen gang har hatt.

Tannlege: Berthe Maren Hoel Skrevet

Berthe Maren Hoel var en behagelig tannlege. Jeg slappet av i stolen og følte at jeg var i trygge hender.
Hun er rolig og avslappet. Hun virket veldig profesjonell. Jeg har bestilt ny time.

God tannlege

Tannlege: Berthe Maren Hoel Skrevet

Hun virker som en god tannlege. Real og dyktig. Har vært hos henne i årlig i ca 10 år og har ikke hatt problemer.

Virker faglig meget solid

Tannlege: Berthe Maren Hoel Skrevet

En tannlege dette som gir nøkterne og gode beskrivelser av hvordan status er. Gjør det som må gjøres, verken mer eller mindre. Gir et inntrykk av grundighet og en som vi kan stole på, med priser midt på treet.

Hardhent

Tannlege: Berthe Maren Hoel Skrevet

Var her en gang, veldig har hendt. Var der en gang til pga jeksel, vrient og tok lang tid. ble sent til en kirurg, han var utrolig mye bedre!
I tilleg err det umulig å kontakte berte maren i ettertid og jeg blir fortsatt inkalt til undersøkelse når jeg ikke har bedt om oppfølging eller ny time eller inkallelse. Ingen email å kontakte på, stengt fredager og tar ikke tlf etter kl 14... Håpløst!