Frank Eichler

Frank Eichler holder til i Gjøvik

Siste vurderinger av Frank Eichler

Omsorgsfull og seriøs

Tannlege: Frank Eichler Skrevet

Endelig en tannlege hvor jeg kan føle meg trygt. Han vet hva han drives med og hele familien føler seg i gode hender. Han kan være litt spesielt men han er alltid blide og hjelpsomme og han snakker tysk når det ble ønsket. Kan bare anbefales.

God og grundig

Tannlege: Frank Eichler Skrevet

Han gjør det han skal. Hyggelig, grundig og forberedt til timene.

Den beste tannlegen jeg har hatt!

Tannlege: Frank Eichler Skrevet

Jeg har brukt Frank som tannlege i minst 8 år, og er strålende fornøyd med han. Han er veldig rolig og behagelig å snakke med. Har aldri opplevd noen problemer i ettertid etter arbeid han har utført. Over det hele veldig godt fornøyd med han. Har heller ikke inntrykk av at det er noe dyrere der enn andre steder, tannlege er jo generelt dyrt. Kjekk og flink tannlege!

IKKE BRA

Tannlege: Frank Eichler Skrevet

Var der for rotfylling av samme tann 4 ganger! Ble sint når jeg svelget og beveget munnen. Hadde da sittet med munnen åpen i over 1 time i strekk.... Virket som det var viktig for han at instrumentene lå riktig både på meg og bordet ved siden av, siden han rettet på disse flere ganger.. Jeg synes egentlig det er dyrt nok hos tannlegen fra før, uten å måtte betale for uvaner/perfektsjonist-greier.... Når det er sagt ble rotfyllingen bra i ettertid så da var det vel vert noen tusenlapper da....

Vekslende humør

Tannlege: Frank Eichler Skrevet

Veldig stresset. Ble sur da jeg forsøkte å nevne mer enn ett tannproblem, som jeg så i sammenheng, i samme time. Han sa jeg måtte ringe inn og framlegge problemet, istedetfor å nevne det for ham. Merkelig! Dyrere enn de fleste.